Pierwszy samochód, co wybrać?

23 Sty 2011, 14:11

Witam wszystkich,

Nadszedł czas, abym zaczął powoli szukać dla siebie autka. Będzie to mój pierwszy samochód więc chciałbym nim pojeździć bez większych problemów kilka lat. Kwota jaką będę miał na zakup to 5000-6000 zł. Dobrze gdyby było mało awaryjne i ekonomiczne. Nie będę jeździł jakoś specjalnie dużo - do szkoły, na zakupy, do znajomych i kilka razy w miesiącu jakiś wyjazd za miasto.

Jestem zielony w tych sprawach więc liczę na Waszą pomoc, poniżej kilka opcji nad jakimi myślałem. Jak wspomniałem jestem zielony więc mogłem wybrać coś co nie spełnia wymagań jakie wymieniłem (mało awaryjne, ekonomiczne, cena).

Opel Vectra
Opel Omega
Seat Cordoba
Seat Ibiza
Seata Toledo
Skoda Felicja

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Cannobol7
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

23 Sty 2011, 14:18

Na Twoim miejscu poszukałbym Vectry B w silniku benzynowym 1.6

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

23 Sty 2011, 14:25

Ja polecił bym golfika 3 bardzo ekonomiczny i bezawaryjny samochód może jego kompozycja nie jest idealna ale tez prezentuję się nieźle np.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Mareve
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: gw

23 Sty 2011, 14:33

Ode mnie Vectra, ale z 1.8 lub 2.0, bo 1.6 to jakaś porażka. Ewentualnie Lanos, ewentualnie Almera 1.6 ;)
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

23 Sty 2011, 14:42