Ja się wypowiem nt P407.
2.0 Pb
Otóz wizualnie super autko nawet dzisiaj nie najgorzej się prezentuje.
Siedzenia dość niskie a nie każdemu tu odpowiada- ja akurat lubię
![Uśmiechnięty :)]()
Miejsce pasażena z tyłu niski sufit wieć wysokie osoby siedzące z tyłu mogą marudzić.
Dynamika bardzo dobra jak na wolnossące 2.0. Tu jest max moment 200Nm i raczej ciężko znaleźć podobny silnik o takim momencie.
Wyciszenie bardzo dobre do 110/120 km/h potem zaczyna się robić głośno - skrzynia 5 biegowa.
Zawieszenie wielowahaczowe dość miękkie. Podobno za delikatne na nasze drogi, ja z nim nie miałem problemów.
Awaryjność - zdarzają się awarie czujników albo gdzieś się jakiś pin poluzuje i wyskakuje krzak błędów ale to są pierdoły.
Pod LPG jeden z najlepszych samochodów - hydrauliczna regulacja luzów.
Silnik aluminium co z jednej str jest zaletą bo jest lżejszy z drugiej wadą bo delikatniejszy i np blok silnika podzielono przez to na 2 części między którymi jest dodatkowe uszczelnienie które przy dużych przebiegach może puścić.
Ogólnie auto warte polecenia
![Uśmiechnięty :)]()
Przed kupnem sprawdzić dokładnie pod kątem wycieków oleju.
C5 2.0 Pb to ten sam silnik ta sama skrzynia
![Uśmiechnięty :)]()
Może też warto rozważyć wersje 2.2 Pb - tam masz 6stopniową skrzynie wieć na trasy będzie lepsze
![Wink ;)]()
1.8 Pb do P407 i C5 będzie za słabe no ale jeśli nie zależy ci na dynamice to też może być.