13 Lis 2021, 10:02
W Stilo silnk 1.4 znajduje się na liście polecanych przez mechaników,którzy sądzą ,iż ten model należy do jednego z bardziej udanych i przemyślanych modeli Fiata,dlaczego poległ? Dlatego,że brakowało mu na masce jakiegoś niemieckiego znaczka oraz,że był drogi,ale patrząc na wyposażenie nie ma sobie równych wśród aut z tamtych lat,bardzo korzystna relacja ceny do jakości,jedynie mogą się zdarzać drobne awarie elektryki oraz nieuzasadnione czyli nie podparte uszkodzeniami zapalające się kontroli (pomimo tego,że wszystko sprawne),ogólnie to auto dobre.Mam znajomych,którym poleciłem ten model,śpią spokojnie,nie mają pretensji,są zaskoczeni,są też tacy,którzy pukali się po głowie patrząc porządliwie na niemieckie auta,praktycznie każdy się sparzył,gdyż kupowali ładnie wyglądające wyeksploatowane szrociwa z gigantycznymi przebiegami.IBIZY II oraz III to jedne z najlepiej wypadających modeli w swojej klasie wśród aut z tamtych lat.Wszystkie silniki 1.4 polecane,z tym,że o ile pamiętam w trójce ten słabszy był tylko z automatem.Jeden warunek tylko,tyczy się to też Fiata,nie żałować kasy na zadbane egzemplarze,zwróci się to z czasem z nawiązką.VW Polo?Podobnie i z III i IV,niestety ale nie z silnikami 1.2,ani jeden nie jest polecany,tylko 1.4,poza tym dużo łatwiej jest trafić na szrociwo wyeksploatowane,no i trzeba dołożyć,są droższe od Seatów,idą z nimi łeb w łeb w rankingu pod względem jakości,awaryjności,czyli wypadają bardzo dobrze.