Pierwszy samochód do 12000 PLN

26 Lis 2012, 15:59

Jako, że to pierwszy post przydałoby się przywitać, tak więc witam, dzień dobry.

A teraz przejdę do tematu.

Otóż poszukuje używanego samochodu dla siebie do max 12 tys PLN. Będzie to mój pierwszy prywatny samochód. Do tej pory jeździłem autem rodziców - tak dla ścisłości jestem studentem. Samochód miałby służyć do weekendowych wyjazdów na narty, czy nad wodę, raz do roku gdzieś dalej na wakacje i ogólnie do przemieszczania się nim od czasu do czasu. Samochodem przez większość czasu podróżowałyby 2 osoby. Przydałoby się, żeby było w nim jednak trochę więcej miejsca, choćby po to, żeby przewieźć wewnątrz 2 rozłożone rowery, albo zapakować auto na 2 tygodniowy wyjazd pod namiot. Jeśli chodzi o preferencje silnikowe to skłaniałbym się ku dieslowi - po prostu przyjemniej mi się nim jeździ - ale nie większemu niż 2l - nie potrzebuje auta do ścigania. 130 na autostradzie spokojnie wystarczy, a przy okazji mniej zapłacę za ubezpieczenie i na stacji nie będzie płaczu. Warunkiem koniecznym jest dla mnie natomiast klimatyzacja (manualna, półautomatyczna, automatyczna - obojętne). Jeśli chodzi o rocznik to też nie będzie on grał tak wielkiej roli. Może to być auto z 2000 roku, ale ważne, żeby było w miarę bezawaryjne (oczywiście nastawiam się na to, że 12 letni samochód nie będzie zupełnie bezawaryjny). Myślałem nad autami pokroju Skoda Fabia Combi 1.4, albo 1.9TDI, czy Fordem Focusem Hatchback/Combi 1.8TDDi. Proszę o jakieś przykładowe modele, które spełniłyby moje oczekiwania. Z góry dzięki za każdą odpowiedź
ffffff
Obserwowany

Prawo jazdy: 28 10 2010
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: nie mam

27 Lis 2012, 19:05

Hej,
Volkswagen
Bora? Ciężko będzie o zadbany egzemplarz ale szukaj okazji.
Golf IV ? Nie wiem czy rowery zmieścisz do bagaznika ale zawsze możesz kupić bagaznik na dach ;) no chyba że kupisz kombi ;P
Albo Astra G

Myślę , że to fajne autka

Pozdrawiam
ErG
Nowicjusz

Auto: Astra f , Eclipse