Auto do 16.000 zl - Citroen? Fabia? Peugeot?

24 Lis 2012, 21:07

Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc - jestem zupełnym laikiem w temacie samochodów.
Do tej pory jeździłem vectrą b z 1998 roku, bardzo źle wspominam ten samochod - rdza go zjada, częste awarie, elektronika pada.
Szukam auta do 16 000 zł. Jeśli chodzi o preferencje to: jak najmłodszy rocznik, jak najmniejszy przebieg. Nie zależy mi na nie wiadomo jakich osiągach, tak aby na trasie 150 km/h wyciągnął okazjonalnie, jak już się trafi fragment autostrady ;) Nie dużo palące, bezawaryjne, tanie w opłatach. Zależy mi, żeby tym autem przejechać 150 000 km przez najbliższe 5-7 lat.
Wizualnie podobają mi się: Skody octavie, Ffabie, Citroeny C4, ale jestem otwarty na propozycje.
Zamierzam przed zakupem sprawdzić auto w serwisie.
Wybrałem wstępnie kilka aukcji, powiedzcie co sądzicie, czy warto się fatygować:

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Proszę o rady i wyrozumiałość. Jestem nowicjuszem :)
Pozdrawiam!!!

ps. myślałem też o fabii salonowej w kredycie 50/50. Z klimą za 40 000 zł można kupić. Jakie są opłaty oc/ac/nw salonowego auta? Czy warto ?? Proszę o rady!
ernie1234
Nowicjusz

Auto: opel vectra

24 Lis 2012, 21:23

Wybrałeś najwieksze szroty chyba z otomoto, golf malo koni, skoda to jakis zlodziej sprzedaje bo nr tel nie ma a reszta to super auta od handlarzy ktory wtopia ci badziewie.

zreszta zastanow sie co chcesz diesla czy benzyne? diesla bierz jak robisz 12tyś km rocznie +
benzyne gdy robisz mniej niz 12tys rocznie, diesla drogie w naprawach, benzyny nie sa tak drogie w naprawach, popatrz na focus mk2, golf mkv 1.6 (102km), seata leona
glorusek
Początkujący

Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Lis 2012, 10:45

Za 16 tyś zł znajdziesz nawet Audi a3 z silnikiem w benzynie,diesla nie opłaca się brać w przypadku jeżeli robisz do 10 tys km rocznie. Potem jak pisze Przedmówca,naprawy są bardzo drogie. Poza tym Focus mk2 oraz Seat Leon to również bardzo dobra opcja.