REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):tak więc oktanki przy zwykłych silnikach n/a bez strojenia są delikatnie mówiąc lipą
galakty napisał(a):Ale przy FSI producent zaleca 98 i to jest jasne. Tankowanie 95 niesie za sobą korekcje zapłonu i spadek mocy, pytanie w jakiej skali? Czy to 5 koni, czy 20? O to się rozchodzi.
cycinho9292 napisał(a):Podsumowanie 1.6 102km
Nie powala osiagami- do zwyklego przemieszczania się jest ok
Nie powala spalaniem- pali dużo ale przy oszczednej jeździe można to znieść
Prosty i tani w obsłudze silnik
Jeżeli komuś nie zależy na super osiągach a na taniej obsłudze to ten silnik jest godny uwagi.
Zgadza się?;D
szybki napisał(a):Przy fsi jest zalecana 98 ale nie wiem czy jedynym powodem jest trzymanie pałera.
Co do skali utraty pałera na 95 trudno powiedzieć ale w autach strojonych indywidualnie są spore różnice... ale tak jak mówię i tak ma to mierny wpływ na osiągi auta.
Ossy napisał(a):
Jeżeli komuś nie zależy na super osiągach a na taniej obsłudze to ten silnik jest godny uwagi.
Zgadza się?;D
cycinho9292 napisał(a):Kumpel ma passata B5 1.6 i jakoś jeździ
SfinxTurbo napisał(a):Pytanie czemu akurat grupa VW skoro za 20k jest co najmniej kilka zdecydowanie "lepszych" marek i godnych polecenia modeli za które nie będziesz przepłacał, co nie oznacza iż VAG to samo zło. Wystarczy nadmienić: Mazda 3/6, Opel Vectra, Volvo S60 lub S40 czy C5 II gen na wypasie.
cycinho9292 napisał(a):Nie ma tempomatu, komputera pokładowego, podłokietnika, ogrzewanych foteli, sterowania w kierownicy? Nic kompletnie nie ma i to mnie martwi:/
23300 to nie za dużo za takiego golasa i z tym silnikiem?