Pierwszy samochód do 3 tyś

02 Maj 2016, 17:49

Witam jestem dopiero uczącym sie kierowcą, zaniedługo egzamin więc tak naprawde moje doświadczenie za kółkiem równa sie niemal zeru, dlatego prosze was bardziej doświadczonych o pomoc w znalezieniu czegoś dla mnie na ten pierwszy samochód :)

= Budżet - do 3 tyś

= Rejon - jestem z Rybnika najlepiej w odległości do 15-20 km

= Użytkowanie - dojazd do szkoły, jakies wypady na baseny w wakacje, w późniejszym czasie dojazd do pracy itd itp czyli standard

= Własne potrzeby - lubie japońce ( jakoś tak sie zakochałem w Japończykach ), fajnie by było gdyby było czerwone i jakoś wyposażone ( za 3 tyś nie oczekuje elektrycznych lusterek, szyb itp, wiem że za tą kwote lambo nie kupie :P ). Jednak najważniejsze żeby auto było wygodne i były niskie koszty utrzymania, dlatego też w kategorii pierwszy samochód celowałem coś rzędu seicento ( chociaż jak widze wypadki z udziałem sejoka to zaczynam powątpiewać ). Jest coś w tych pieniądzach godnego polecenia nie zgnitego ? ( nie chce malucha czy aut poniżej 93" rocznika z kwestii wyposażenia w tej kwocie cenowej itd itp )

i swoją drogą przeglądająć sejczenta w mojej okolicy napotkałem sie na całkiem niepoważną a zarazem śmieszną aukcje na OLX z seicento ( wczoraj jeszcze było aktualne )
[link do oferty na Olx wygasł]
tasky
Obserwowany

Prawo jazdy: 23 05 1998
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Adidas, rozmiar 42
Silnik: napęd na 2 koła
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

03 Maj 2016, 09:40

Ile wyświetleń :shock:

zerknij na te oferty:
[link do oferty na Olx wygasł] - zwykły prosty diesel i pod nosem.
[link do oferty na Olx wygasł] - czarne tablice tylko na oględzinach sprawdż dokładnie progi i podłogę czy jeszcze są.
[link do oferty na Olx wygasł] - z 1ręki (czarne tablice) i ładnie wygląda.
[link do oferty na Olx wygasł] - progi do poprawki więc trzeba negocjować.
[link do oferty na Olx wygasł] - z 1ręki tylko poproś o więcej zdjęć.