Pierwszy samochód do 4 tys zł

11 Kwi 2018, 10:36

Witam
Szukam pierwszego auta do 4tys zł. głównie jazda po mieście i dojazdy do pracy ale od czasu do czasu jakieś dłuższe trasy. Nie znam się zbytnio na motoryzacji więc jak ktoś by mógł coś mi podpowiedzieć do byłbym wdzięczny. Prawo jazdy mam od miesiąca i 21 lat to wiem że za oc będę musiał zapłacić 3 tys. mieszkam w Dzierżoniowie 60km od Wrocławia
Xem9
Nowicjusz

Auto: Nie mam

11 Kwi 2018, 16:07

Xem9 napisał(a):Prawo jazdy mam od miesiąca i 21 lat to wiem że za oc będę musiał zapłacić 3 tys

Najlepiej znaleźć współwłaściciela

W tej kasie ma nie ma sensu skupiać się na konkretnym modelu, ważniejszy jest stan, wrzuć co masz na oku i zobaczymy czy chociaż z zewnątrz się do czegoś nadaje
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

12 Kwi 2018, 09:57

Znalazłem takie:

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł] trochę powyżej budżetu
Xem9
Nowicjusz

12 Kwi 2018, 14:25

Najbardziej to ten ostatni opel się podoba
Xem9
Nowicjusz

12 Kwi 2018, 15:34

Ibiza nie wygląda źle
Chąda niby spoko ale uwaga na rdzę (no i 11 letnie lpg też bez szału)
Na focusie sporo odcieni lakieru + silnik bez szału
1 astra nawet nie wiadomo co pod maską
Ostatnia astra spoko
Invi
Forumowicz VIP

12 Kwi 2018, 16:55

Ostatnia Astra zalatuje handlarzem (sposób pisania ogłoszenia i jeszcze drugie auto ma na sprzedaż) i uwaga bo te silniki lubią wcinać olej.
Ibiza ok ale te silniki mają problem z zamarzającą odmą w zimie (wywala olej przez bagnet) i tylne prawe nadkole wcina już powoli ruda.
Pierwsza Astra warta uwagi,sądząc po tablicach długo w jednych rękach i uwaga na rdzę (tylne prawe nadkole widać że ruda powoli wychodzi) no i napis CDX na listwach na drzwiach sugeruje silnik 1.8/2.0 ale dopytaj.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI