Pierwszy samochód do 40 tysięcy

16 Paź 2023, 09:46

Cześć, stoję przed zakupem pierwszego samochodu, jestem w tym zielony dlatego chciałbym was prosić o opinię na temat samochodów/ofert które rozważam.

Samochód będzie mi potrzebny głównie do miasta, czasem na okazjonalne wypady w Polskę.

Rozglądam się za klasą B, hatchbackiem, rocznik >2016. Modele na które patrze:
- Kia Rio
- Hyundai i20
- Renault Clio
- Ford Fiesta
- Kia Ceed
Jestem z Łodzi, dlatego wrzucam oferty z okolicy.
Kluczyk
Nowicjusz

16 Paź 2023, 11:14

Jeśli auto ma być do miasta to szukaj benzyniaka
Im prostszy konstrukcyjnie silnik tym lepiej, rzeczy pokroju 0,9 w renault (lub inne, uturbione odpowiedniki o pojemności kartonu mleka) to nie jest wzór do naśladowania pod względem trwałości i kosztów eksploatacji
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

16 Paź 2023, 13:04

Pierwszy bez oznaczonej bezwypadkowości - wiesz coś więcej na ten temat ?
Diesel kia ? Kieruj się przy wyborze tym co napisał przedmówca.
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam

16 Paź 2023, 13:55

Dzięki za zwrócenie uwagi co do tej Kii.
Tak ogólnie szukam benzyny, bezwypadkowego. Ogłoszenia które wrzuciłem są częściowo poglądowe - obrazuje cena/jakość samochodów na jakie patrzę się.

Sam do tej pory jeździłem Kio Rio (w szkole jazdy), Hyundaiem i20, Oplem Corsą F. Z resztą samochodów z listy nie miałem do czynienia dlatego zastanawiam się jakie są różnice - jeśli są jakieś znaczące, na co powinienem zwrócić uwagę przy oglądaniu ofert/zakupie.
Kluczyk
Nowicjusz

16 Paź 2023, 14:15

motozakup napisał(a):Pierwszy bez oznaczonej bezwypadkowości - wiesz coś więcej na ten temat ?

A co ma wiedzieć więcej ? Może sprzedający jest oszustem a może sprzedający ma dość Januszy ?