Pierwszy samochód do 6-7 tys

15 Lut 2014, 14:14

Cześć,
W tematyce samochodów jestem raczej zielony, a nadszedł odpowiedni czas na zakup pierwszego auta. Podstawowe założenia:
- cena do 7tys(tak plus minus),
- nieduży(rozmiarowo Peugeot 206),
- małe spalanie, głownie będę nim jeździł po mieście i do pracy(ok 7km) więc nie wiem czy LPG jest istotne(zanim się włączy będę już w 1/4 drogi),
- wolałbym uniknąć Fiatów, Daewoo, ze względu na ich złą sławę jeśli chodzi o wykonanie i długowieczność, a w tej cenie nie kupię samochodu < 10 lat,
- jak już wspomniałem jestem raczej zielony jeśli chodzi o mechanikę samochodów, więc i awaryjność danego modelu jak najniższa, żeby z każdą pierdołą nie trzeba jeździć do mechanika,
- moc nie jest dla mnie istotna.
Z wyglądu mój typ to właśnie 206, ale z tego co wyczytałem ma standardowe problemy z min. belką, skrzynią biegów, może Clio? Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane.
0jciec
Obserwowany

Auto: Nie mam

15 Lut 2014, 14:25

No i tutaj sie mylisz bo Daewoo czy Fiata 10letniego w tej kwocie spokojnie kupisz a 206 czy Clio będą już starsze.
Ja od siebie zaproponuje Corse B,za 5000zł znajdziesz już bardzo ładny bogato wyposażony egzemplarz z 99/00roku czyli koncówka produkcji.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - wersja na 100lecie Opla więc najlepsze wyposażenie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Lut 2014, 14:31

A może coś takiego. Auto z tego segmentu co 206 ale w kombi. Tanie części, dobre wyposażenie, dynamiczne silniki :)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (link przykładowy)
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Lut 2014, 14:32