Pierwszy samochód do 8000 zł.

19 Kwi 2016, 18:11

Witam. Z góry przepraszam, że temat powtarza się po raz któryś z rzędu. Przeczytałem ostatnie tematy dotyczące mojego przedziału cenowego i mniej więcej wiem czego szukać. Problem w tym, że trudno coś znaleźć. Mam nadzieję, że mi pomożecie. Mianowicie jestem z kujawsko-pomorskiego i szukam pierwszego samochodu do 8000 zł. W grę wchodzą również tańsze, lecz wymagam by były zadbane. Samochód będzie mi służył do dojazdów do szkoły (20 km w jedną stronę) oraz w późniejszym czasie do dojazdów do pracy, a także do odbywania różnych innych podróży. Chciałbym aby samochód posiadał instalację gazową. Obecnie rozglądam się za Golfem IV, A3 oraz A4. Oczywiście inne też mogą być. Mam okazję kupić Golfa IV 1.6 SR. Mianowicie takiego: [link do oferty na Olx wygasł] . Właściciel chce mi go puścić za 7000 zł. Auto posiada od 0,5 roku. Jest on trzecim właścicielem w Polsce. Posiada trzyletnią instalację gazową. Byłem na oględzinach. Nie znam się jednak zbyt dobrze na samochodach, a osoby które mogłyby mi w tym pomóc były zajęte. Zdołałem stwierdzić, że blacha jest zdrowa. Silnika nie odpalałem. Nie wiem również jak wygląda kwestia z rozrządem bo właściciel powiedział że był u znajomego mechanika a on powiedział że rozrząd jest dobry i nie potrzeba wymieniać. Szczerze powiem, że nie wiem czy temu sprzedającemu można ufać tak więc zwracam się do was. Liczę na waszą pomoc. Z góry dziekuję i pozdrawiam.
znq
Nowicjusz

Auto: Nie mam

20 Kwi 2016, 07:01

W tym budżecie wybór jest w porządku jeżeli liczysz się z tym,że dynamika jazdy będzie nijaka,ale za to silnik trwały plus do tego lpg więc wychodzi ekonomicznie. Jeżeli masz możliwość to zabierz samochód na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia,plus koniecznie sprawdzenie samej instalacji aby nie wpakować się w dodatkowe koszty. Z innych typów zerknij też na Opla Astre G.
Salko
Aktywny

Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001