Pierwszy samochód - leasing czy używany ?

07 Wrz 2018, 17:16

Hej,

Mam 25 lat, od jakiegoś czasu jestem świeżym kierowcą praktycznie bez większego doświadczenia stoję właśnie przed wyborem pierwszego samochodu. Mam własną działalność gospodarczą i zarobki takie że spokojnie mógłbym wziąć samochód w leasing (powiedzmy, że jakiś do 80 tyś) lub kupić samochód używany do 20 tysięcy zł, i teraz mam dylemat czy kupić używany samochód i wkładać w niego pieniądze gdy się coś popsuje (zapewne tak by było) czy płacić te 700-800 zł co miesiąc i się niczym nie przejmować. Szczerze mówiąc gdybym miał doświadczenie wziąłbym na pewno leasing a w tej sytuacji trochę się wacham nie wiem czy były to dobry wybór. Będę wdzięczny za wszelkie porady/wskazówki.
Voque
Obserwowany

07 Wrz 2018, 18:03

Leasing to nawet dosyć dobrą opcją, ale musisz się poważnie nad tym zastanowić. Ile zarabiasz miesiecznie,? Czym się zajmujesz? Jak dużo będziesz jeździć? Co oczekujesz od tego auta?
MarcinMRG
Nowicjusz

07 Wrz 2018, 18:09

Jeżeli nie widzisz jakichś zagrożeń(dla swojej działalności), masz stabilne przychody, to oczywiście, że leasing. Nowe, to zawsze nowe. Największa zaleta nowego auta(oprócz gwarancji), to poziom bezpieczeństwa, w porównaniu do starych aut to po prostu przepaść.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

07 Wrz 2018, 18:12