REKLAMA
Cześć wszystkim. Jestem tutaj nowy i przychodzę z nadzieją, że mi pomożecie.
Poszukuję auta, pierwszego mojego samochodu. Od ponad 2 miesięcy odkąd mam prawo jazdy jeżdżę mojej mamy samochodem, ale to też nie tak codziennie, mniej więcej raz na 2 dni, choć ostatnim czasem trochę częściej, ale niedługo to się zmieni, więc potrzebuję coś swojego.
Od początku odkąd myślałem nad samochodem jakoś szczególnie nie kierowałem się mocą, żeby to była jakaś bestia, lecz jestem tego zdania, że sukcesem nie jest kupić samochód, a sukcesem jest utrzymać ten samochód.
Dlatego poszukuję samochodu, które utrzymam. Chciałbym, że ono mało paliło, jestem uczniem, mam stałą dorywczą pracę, ale nie mam aż tyle pieniędzy, żeby palił mi samochód nie wiadomo ile. Zazwyczaj przeglądając szukałem samochodów do 1.5. Zależy mi na benzynie, do reszty nie jestem przekonany i twardo trzymam swoje zdanie, żeby to musi być benzyna. Nie chcę kombi, ani jakiś dużych samochodów, ani też małych Średni samochód wielkościowo, żeby się nie cisnąć w nim.
Kilka typów, którymi byłem zainteresowany: Opel Astra G, Citroen C2, Seat Ibiza, Alfa Romeo 147, Nissan Almera, Peugot 307.
Co do Astry dostałem informacje, że już przestarzały samochód i łapie rdze pod plastikami.
O Alfach pocztałem i na starcie zrezygnowałem. Awaryjne ponoć, a części drogie.
Almere kupił mój kolega, ale jakoś ja nie mogę znaleźć takiej odpowiedniej.
Peugoty 307 bardzo mi się podobają, ale też mają swoją cenę, by musiał ktoś mi pomóc znaleźć w takim budżecie.
Seaty czytałem, że tam pewne rzeczy siadają, ale podobnie jak w reszcie, więc nie wiem czy się tak negatywnie do niego nastawiać, bardzo mi się podoba ten samochód, bardzo odpowiada.
Citroen C2 chyba faworyt (na pewno według osoby co dała mi opinie co do Astry), nie jest wcale takie małe, ma mały silnik, nie pali dużo i ma wiele podmiennych tanich części, ale ciężko mi do C2 się pozytywnie nastawić.