Pierwszy samochód. Meganka za 4 tysiące czy warto ?

24 Gru 2019, 21:11

Witam :/ Mam 26 lat, kompletnie nie znam się na autach. A otrzymałem niedawno pracę i jestem wręcz zmuszony zakupić auto jeszcze w styczniu.
Oczywiście najwiekszy problem to kasa. Nie szastam nią, szukałem czegoś do 4-5 tysięcy.
Auto musi mieć: instalacje gazową (codziennie robię 60).

Patrzę na autka, które już mają OC i przegląd, żeby nie wpakowywać ostrego hajsu po kupnie. Coś takiego mi się spodobało:
[link do oferty na Olx wygasł]\

Co o tym myślicie ? Na co uważać ? Sprzedawca twierdzi, że rdzy nie ma. :P
Michalkramec
Nowicjusz

24 Gru 2019, 21:38

Michalkramec napisał(a):Patrzę na autka, które już mają OC i przegląd, żeby nie wpakowywać ostrego hajsu po kupnie.

Pewnie nie wiesz ale wiekszość ubezpieczalni robi rekalkulację więc przyjdzie Ci dopłata a dla młodego kierowcy nie jest mała..

Na wszystko masz 5k? Więc 2k zostaw sobie na własnie OC i pakiet startowy (wymiana rozrządu,oleju itd.).

To ogłoszenie Megane to jakiś niewypał.. na początku że nie wymaga żadnego wkładu a na końcu że do zrobienia pare rzeczy i niby 2właścicieli od nowości a ten tekst "wszyscy znajomi albo rodzina" więc w końcu ilu miało właścicieli?

Skąd dokładnie jesteś to coś się poszuka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Gru 2019, 00:53

Sprzedający przez telefon mówił, że kupił to auto kiedyś od przyjaciela i że od zawsze jest "w rodzinie" xD

Co do ubezpieczenia, rozumiem że jak kierowca wykupił OC (jakikolwiek) i ja odkupuję auto, to automatycznie będę podlegać pod to ubezpieczenie i muszę zapłacić wyrównanie które mi ubezpieczalnia podeśle ? Nie mogę samemu wybrać ubezpieczalni i wybrać najkorzystniejszą ofertę ?