Pierwszy samochód, miejski do 20 tys.

29 Maj 2014, 21:20

Witam,
nadszedł dla mnie czas kupna pierwszego samochodu w życiu. Nie znam się jakoś specjalnie na samochodach, więc nie jest to dla mnie łatwa decyzja. Modeli jest od groma, tak samo konfiguracji itp. itd.
Szukam samochodu głównie do jazdy po mieście, ale od czasu do czasu zdarzy mi się pół polski przejechać średniej wielkości (nie jestem na etapie kupowania auta rodzinnego, ale znajomych będę wozić). Myślę, że będę kierował się w stronę samochodów 5-7 letnich, bo nie chcę też mieć auta gdzie zaraz po kupnie czeka mnie wymiana prawie wszystkiego i włożenie w to 2x tyle pieniędzy (a może te 5-7 lat to i tak za dużo?) Tak naprawdę to nie wiem, ile przebiegu dla samochodu to dużo, więc tutaj nie wiem na ile mam patrzeć. Marka mi nie robi różnicy, nie mam parcia że musi to być "sportowa beema" (zresztą z tym budżetem i tak nie ma co zawojować :D )
Jak w temacie, do wydania mam 20 tys. zł, jednak fajnie byłoby znaleźć coś za trochę mniej. Proszę w miarę możliwości mnie nakierować, jeżeli potrzeba więcej informacji to oczywiście podam.
Haqu
Nowicjusz

Auto: Nie mam

29 Maj 2014, 21:54

Kolego ja na twoim miejscu kierowałbym się w kierunku opla astry III, hondy civic VII generacji 1,4 90 KM powinno ci wystarczyć, może ew. jakąś toyotę yaris.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Maj 2014, 22:23

Dzięki za odpowiedź.
No Honda Civic fajne autko, tylko czy ta dziwnie umiejscowiona skrzynia biegów nie będzie dla mnie problemem na początku? Cena dobra, bo ok 12-15 tys.
Astra III już trochę droższy z tego co widzę, ale ładny. Może nieco zbyt duży ale sam nie wiem, musiałbym się przyjrzeć bardziej na żywo.