Pierwszy samochod

06 Maj 2009, 12:18

Witam. Mam problem jestem młodym kierowcą i mam okazje kupić autko.
1. Peugoet 206 z silnikiem 1,4 rocznik 1999 za 12 tyś.
2.Seicento 900 rocznik 2003/2004 za 11tyś
Dodam jestem kobietą i potrzbuje autko głównie do jazdy do szkoły i po mieście.
emilka_
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

06 Maj 2009, 15:32

Bez dwóch zdań Peugeot, jest dużo ładniejszy no i z tego co wiem bardzo się podoba panią, jest bezpieczny w przeciwieństwie do Seicento który składa się jak harmonijka, w Secicento trudno o jakieś wyposażenie 206 można znaleźć nieźle wyposażonego, Seicento niema czegoś takiego jak osiągi max wyciągnie 140km/h sprawdzone :wink: , a 75KM jakoś sobie radzi z 206, no i awaryjność Fiat raczej się sypie, przynajmiej egzemplarz mojego wujka taki był ale był też starszy rocznik, z 2004 powinien być dobry, nie wiem jak z awaryjnością 206, ale mam 406 i jeśli chodzi o mechanike nie psuje się kompletnie nic, jedynie jakieś drobne problemy z elektroniką typu centralny zamek, ale to są groszowe sprawy, podsumowując 206 wygrywa na wszystkich frontach, Fiat jedynie mniej pali i ma tańsze części, ale przy 206 z tym silnikiem też nie zbankrutujesz :wink:
slawer
Początkujący

Miejscowość: Ruda Śląska

06 Maj 2009, 15:41

Ja bym porównał 206 z Punto II ,a nie seicento. W tym porównaniu,to Peugeot już tak jednoznacznie nie wygrywa.
Fiat jest tani i dobrze się prowadzi paląc niewiele.A awaryjnośc..? Tutaj postawiłbym znak równości ze wskazaniem na korzyśc ...Fiata. :smile:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Maj 2009, 23:06