Witam wszystkich. Zastanawiam się nad kupnem samochodu i urzekł mnie rover 75. Do tej pory mam astrę F i mam sentyment do opla. Wiem z własnego doświadczenia, że ople maja cienkie blachy i ruda bierze. Myślałem nad II generacją astry do 12tyś zł można znaleźć modele z 1999-2000r lecz opel jeśli chodzi o materiały wykończeniowe jest trochę nudny. Między I a II nie ma różnicy w środku jedynie na zewnątrz upodobniła się do Vectry I gen. Opel jest tani w utrzymaniu i mój silniczek pracuje 18 lat bez kapitalnego remontu i się nic nie dzieje. Rovera nie miałem ale urzekł mnie jego wygląd i materiały w środku. Z Niemiec jak tak patrze można znaleźć za 11-12tyś plus koszty rejestracji. Cena podobna do Astry jednak rover jest ładniejszy jego bryła jest niepowtarzalna i materiały wykonania wnętrza wydaje mi się o niebo lepsze od astry. W końcu za tą kasę można mieć pełną elektrykę, skórę i wyjątkowe wnętrze. Na co zwrócić uwagę przy zakupie rovera bo są z dwoma wersjami silników BMW i HONDA o ile mnie pamięć nie myli? Proszę o pomoc jeśli ktoś miał styczność z oba modelami samochodów.
Piszesz,że urzekł cię Rover...
Moja rada jest taka żebyś się szybko z tego wyleczył.
Jeśli chodzi o blachy w Astrach,to II-ka jest odporna na rdzę i nie ma tych problemów co Ople starszej generacji.
Ostatnio edytowany przez artur73, 06 Maj 2009, 16:24, edytowano w sumie 1 raz
Jeszcze tak lukałem saba 9-5 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] nawet fajny. Też mazda jest ciekawa jednak sam już nie wiem http://moto.allegro.p/item621298496_spr ... 7_rok.html. Przepraszam, że temat rozrósł się do 4 samochodów no ale trzeba coś wybrać. Chodzi mi o jakiś samochód w nadwoziu sedan/limuzyna coś na styl saba 9-5 i rovera 75.
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
Czy tempomat w samochodzie oszczędza paliwo? Używanie tempomatu może przyczynić się do oszczędności paliwa w pewnych okolicznościach, ale nie zawsze i o tym trzeba pamiętać. Jazda z wykorzystaniem tempomatu umożliwia utrzymanie stałej prędkości pojazdu, co pozwala na ...
Silniki diesla montowane w roverze są z BMW, banzyniaki są produkcji rovera. Za takie pieniądze raczej nie znajdziesz tak bogatego wyposażenia jak w roverze 75. Poza tym w roverze 75 czujesz luksus i indywidualizm, a nie jak w astrze, która jest równie popularna jak golf.
NFSU9 które silniki byś polecał? Myślałem o benzynce 2000ccm i poźniej zagazować. Chcę tym autem po prostu jeździć a nie szaleć by miał kto wie jakiego kopa. Silnik BMV dobra sprawa lecz diesel. Nie wiem co wyjdzie ekonomiczniej może i ten diesel bo przeróbka benzyny + częstsze wymienianie świeć kabli zapłonowych + droższe przeglądy nie wyjdzie na to, że benzyna stanie się dużo droższa od diesla. Jednak diesel ma tą swoją turbodziurę. Ostatnio jeździłem Tucsonem z silnikiem 2.0 CRDi czy jakimś takim. Powiem jak na taką pseudo terenówkę śmigał żwawo lecz tylko gdy załączało się turbo jednak mi to w zupełności wystarczy. Saab 9-5 też jest fajny lecz ma tam jakieś wady fabryczne, często wyświetlacz szwankuje i silniki bo chyba są za bardzo wysilone. Wszystkie mają turbo i tak z 2000ccm mamy 150KM.
Diesel na pewno będzie droższy. z benzyniaków masz do wyboru 1.8, 1.8T, 2.0v6 , 2,5v6. Ja bym z benzyniaków wybrał 1.8 lub wersję z turbo. v6 duzo więcej palą. Zapraszam cie na stronke http://www.roverki.pl/article.php?sid=62#specif
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.