Pierwszy samochód

12 Cze 2010, 00:32

Witem wszystkich.
Jestem w sumie nowym kierowcą i przymierzam się właśnie do kupna pierwszego samochodu.
Stwierdziłem że najlepsza dla mnie będzie Corsa B.
I teraz mam mała prośbę.
Czy mogły by mi ktoś powiedzieć czy Corsa z tej aukcji

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

jest warta uwagi ???
Jestem nią zainteresowany ze względu na cenę oraz to że jest niedaleko mnie.
Wiem że najlepiej iść samemu zobaczyć auto ale wstępnie chciałem sie dowiedzieć co sądzicie o tym egzemplarzu np. czy byl stuknięty itp
szczepan_sc
Nowicjusz

Miejscowość: Sosnowiec

12 Cze 2010, 08:44

Pierwsze jak ją zobaczyłem to przypomniała mi sie Corsa kumpla,kupił ją za podobną kwote a włożył do niej już chyba z 3000zł jak nie lepiej :neutral: ogólnie ta z linku nie wygląda najgorzej ale jest bez wspomagania a tym sie troche jak czołgiem jeżdzi,wiem bo jeżdziłem troche taką bez wspoma.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Cze 2010, 08:58

Myślę że to była wina opon, bo jeździłem Astrą I bez wspomagania i jedna ręką kręciłem :) A Astra jest większa i cięższa przecież ;)
Kierunkowskaz
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa (WI)

12 Cze 2010, 09:38

Mnie tam poldkiem bez wspomagania sie dobrze jezdzilo, ALE ta klasa samochodu (polonez) raczej nie wypada by je miala. Ale poruszac sie samochodem troche bardziej zaawansowanym technicznie bez wspoma to juz troche lipa i ogolnie nieciekawie bo to bedzie samochod tylko do jazdy i nic innego, bo silnik 1.2 45km to jest tyle co nic jak na to auto... O ile nie do jazdy do warsztatu i spowrotem:P
foemka
Początkujący

Miejscowość: warszawa

12 Cze 2010, 09:59