Pierwszy samochód

08 Lut 2011, 15:40

Witam, wczoraj zdałem egzamin na prawko, a co za tym idzie :P zacząłem myśleć o swoim pierwszym samochodzie :P Służyłby najczęściej do przemieszczania się z domu na uczelnie i z powrotem. Jako, że jestem świeżo upieczonym kierowcą chce coś czego mi nie będzie szkoda ;P a jako, że jestem studentem za dużych funduszy nie mogę przeznaczyć :) Rozglądałem się za Daewoo Tico niżej podaje linka

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jak możecie to ocencie, albo poradzcie coś taniego i taniego w eksploatacji. Coś w granicach 2000 zł. Dzięki :)
hieroshima
Nowicjusz

Miejscowość: Chorzów

08 Lut 2011, 16:50

Tico to jedno z najoszczędniejszych aut,pali malutko,części łatwo dostępne i tanie ale jest jeden duży minus,mianowicie blacha auto przy 40km/h czasami potrafi poskładać sie w połowe :neutral:
Ja ze swojej strony polecam Fiata Uno w wersji Fire 1.0 45KM,np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Lut 2011, 17:15

o kurczę :P a co to znaczy, że blacha potrafi się poskładać przy 40km/h ?:P bo brzmi to groźnie :P :) nie znam się prawie w ogóle na samochodach bo ta znajomość nigdy wcześniej nie była mi potrzebna, więc jestem i będę bardzo wdzięczny za każde porady ze strony bardziej doświadczonych w tej branży:)
hieroshima
Nowicjusz

08 Lut 2011, 17:20

Za takie pieniadze może czinko sporting albo troszke drozszy suzuki swift 1.3 bardzo wytrzymaly wóz... wiadomo ze auta w tym segmencie nie beda jakos specjalnie bezpieczne ale tez doszly mnie sluchy ze tico wyjatkowo sie zachowuje w zderzeniu :razz: wiec odradzam
nitro
Zaawansowany

Miejscowość: znikąd

08 Lut 2011, 17:34