Pierwszy samochód!

16 Kwi 2011, 18:11

Witam!
Od 8 miesięcy jestem posiadaczem prawa jazdy i wreszcie przyszedł czas żeby kupić jakiś samochód i tu właśnie pojawił się problem nie mam wiele na auto około 6,5-7,5 tyś (na opłaty i inne sprawy po kupnie auta mam też zostawione pieniądze), myślałem nad Hondą Civic 6g i teraz pytanie do Was co myślicie o tym samochodzie, jaki silnik najlepiej wybrać i czy instalacja LPG do tego auta się nadaje? bo nie ukrywam, że LPG byłoby dla mnie idealnym rozwiązaniem ponieważ jestem uczniem i auto głownie ma służyć do dojazdów do szkoły czasami na jakieś wypady.

Może macie jakieś inne propozycje?
Głównie chodzi mi o to żeby auto jakoś wyglądało i nie trzeba było do niego co chwile dokładać, a z tego co wiem Civic należy do samochodów, którym wiele do szczęścia nie potrzeba.

aaa i żeby nie było golf III odpada ;p

Z góry dzięki za pomoc

a i uprzedzając, tak wiem, że takich tematów już było dużo, sporo z nich sam czytałem, ale napisałem ten temat dlatego, że chcę usłyszeć dokładniejsze opinie na temat o który mi chodzi, a nie podobny ;P
Proto
Nowicjusz

Miejscowość: Krk

16 Kwi 2011, 18:34

Z gazem w japoncach bywa różnie.Może Lanos??
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Kwi 2011, 20:28

Uważam, że to nie prawda, że z gazem w japońcach bywa różnie. Zależy od instalacji, a mianowicie czy to będzie prowizorka, czy też nie.
Popieram barol91, lanos bardzo fajnie się prezentuje i też może mieć niezłe osiągi.
Proto, a nie podobają się Tobie astry I ?
Lukasz90
Początkujący

Miejscowość: Żyrardów

16 Kwi 2011, 20:42

kup Astrę Gsi z gazem albo 2,0 8v albo 2,0 16V