Pierwszy samochód w cenie ok. 7 tys. zł

12 Cze 2011, 11:47

Jenczu napisał(a):...Jestem pracującym studentem... Chciałbym się zapytać czy będzie mnie stać na utrzymanie np. 323F, Almery, albo E36? Czy lepiej skoncentrować się na na Fiacie Bravo, Golfie 3...

naprawde uwazasz, ze bez czarodziejskiej kuli da sie odpowiedziec na twoje pytanie?
no chyba, ze gdzies miedzy wierszami napisales planowane roczne przebiegi a ja tego nie zauwazylem.
przy obecnych cenach paliw to one (a wiec bezposrednio ilosc przejechanych km) generuja koszty utrzymania auta. jak kupisz zadbane (jakiekolwiek auto) to koszty obslugi/przegladow i materialow eksploatacyjnych beda marginalne przy kosztach paliwa.

pozdr
viwaldi
viwaldi

12 Cze 2011, 12:08

viwaldi napisał(a):
Jenczu napisał(a):...Jestem pracującym studentem... Chciałbym się zapytać czy będzie mnie stać na utrzymanie np. 323F, Almery, albo E36 ,Civic V ? Czy lepiej skoncentrować się na na Fiacie Bravo, Golfie 3...

naprawde uwazasz, ze bez czarodziejskiej kuli da sie odpowiedziec na twoje pytanie?
no chyba, ze gdzies miedzy wierszami napisales planowane roczne przebiegi a ja tego nie zauwazylem.
przy obecnych cenach paliw to one (a wiec bezposrednio ilosc przejechanych km) generuja koszty utrzymania auta. jak kupisz zadbane (jakiekolwiek auto) to koszty obslugi/przegladow i materialow eksploatacyjnych beda marginalne przy kosztach paliwa.

pozdr
viwaldi

A no przepraszam, zapomniałem o wszystkim. A wiec mam 22 lata, jeździłem samochodem rodziców Fiatem Sieną 1,2 75KM przez 4 lata. Teraz chciałem się zdecydować na własny samochód. Rocznie myślę ze będę robił hmm... max 10 tyś km.
Chciałbym mieć autko "troszke sportowe" dla młodego kierowcy, ale żeby koszty utrzymania mnie nie zjadły. Myślę o Almerze , Madzi 323, BMW E36 Compact, czy po prostu iść w taniość i Golf 3 albo Fiat Bravo, i może coś innego. Jeżdżę w 2 osoby. Co polecacie w granicach 5-6 tyś ??
Jenczu
Początkujący

Miejscowość: Głogów

12 Cze 2011, 13:12