Pierwszy samochód w cenie ok. 7 tys. zł

10 Cze 2011, 00:48

Zamierzam kupić w najbliższym czasie samochód i chciałbym was poprosić o radę. Cena to około 6, 7 tys. złotych. Samochód będzie używany głównie na trasie dom - miejsce gdzie studiuję (odległość 100 km) średnio raz na 2 tygodnie oraz na jakieś okolicznościowe wypady. Wymagania to: ekonomiczne (LPG, diesel) i mało awaryjne. Właściwie nic więcej nie potrzebuję. Proszę o propozycje.
billkozbi
Nowicjusz

Miejscowość: Luszowice

10 Cze 2011, 07:27

Duże? Małe?
pit85
Aktywny

Miejscowość: bydgoszcz

10 Cze 2011, 09:03

VW Golf III.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Cze 2011, 10:09

billkozbi napisał(a):...Samochód będzie używany głównie na trasie dom - miejsce gdzie studiuję (odległość 100 km) średnio raz na 2 tygodnie oraz na jakieś okolicznościowe wypady. Wymagania to: ekonomiczne (LPG, diesel) i mało awaryjne. Właściwie nic więcej nie potrzebuję. Proszę o propozycje.

policz jaki przebieg zrobisz. raz na 2 tyg czyli 26 razy w roku zrobisz 200 km = 5200 km + jazdy po miescie itp. i tak jestes duzo ponizej sredniej. mozesz spok brac pod uwage nawet Pb.

musisz sie bardziej okreslic (duze/male, 2/3/4/5 drzwi, jakies sugestie co do marki...) bo za duze jest pole wyboru zeby cos sensownego doradzic.

pozdr
viwaldi
viwaldi

10 Cze 2011, 10:12

Więc diesel odpada.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

10 Cze 2011, 10:20

barol91 napisał(a):Więc diesel odpada.