Problemem który od czasu do czasu może doskwierać użytkownikowi Stilo są fanaberie elektroniki. Mogą mieć one wpływ na pracę napędu np. z powodu uszkodzenia jednego z czujników a także na bezpieczeństwo jazdy - rozłącza się kostka pod fotelem kierowcy, będąca elementem obwodu poduszek powietrznych. Niekiedy za wyświetlanie komunikatów o błędach, których tak naprawdę nie ma, odpowiada przetarta wiązka elektryczna. Do tego dochodzi problem znany z Punto II czyli usterka elektrycznego wspomagania układu kierowniczego (koszt naprawy to około 1500zł). Po wyższych przebiegach zdarzają się też dość często luzy w przekładni kierowniczej.
A teraz odnośnie Megane. Tutaj elektryka też wariuje,
kontrolki , przyciski zamków drzwi, często przepalające się żarówki, błędy w oprogramowaniu ECU a także problemy z kartą Hands Free to problemy znane większości posiadaczom Megane II. Nietrwałe są również podnośniki elektrycznych szyb. Materiały wykończeniowe niestety również szybko tracą swoją urodę, schodzi lakier a plastiki wycierają się już przy przebiegach 100 tysięcy kilometrów.
Co więcej na polskich drogach stosunkowo szybko zużywa się przednie zawieszenie, gdzie najczęściej wymiany wymagają łączniki stabilizatora oraz łożyska kolumn McPhersona. Użytkownicy skarżą się także na szybko wyeksploatowane dolne poduszki skrzyni biegów. Na uwagę zasługuje także rozszczelniająca się chłodnica klimatyzacji.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.