Pierwszy, większy i uniwersalny samochód

26 Paź 2011, 21:29

Witam wszystkich.

Przeczytałem już wiele postów ale nie znalazłem dokładnie tego czego szukałem a więc pozwole Was zapytać.

Szukam samochodu terenowanego, nie suva.

Marka: nie jestem ani przyzwyczajony ani uzależniony od jakiejś, zainteresowały mnie:
Jeep Cheroke ( nie grand )
Jeep Wrangler
Nissan Patrol
Wielkość: jakoś że jestem studentem i najczęściej jeźdze sam to chciałbym aby nie był duży i co za tym idzie nie był bardzo ciężki
Liczba dzwi: może być 3 dzwiowe albo 5cio - bez różnicy bo i tak przeważnie jeżdze sam
Spalanie: oczywiście jak najmniejsze i chyba wolałbym diesla niż benzyne+lpg
Silnik: myślę, że maksymalnie 3l...
Skrzynia: wiem, że w terenie lepiej automat ale jednak wolałbym manual
Rocznik: chciałbym aby był od 1998 <
Wyposażenie: generalnie brak wymagań ale np klimatyzacja przydałaby się ;)
Ekploatacja: ceny części i ich dostępność powinna być jak najlepsza i oczywiście jak najmniej awaryjny !
Chciałbym aby na rynku było jeszcze jak najwięcej częśći do offroadu dla tego modelu
Użytkowanie: Na zmianę w teren i na asfalt - będzie używany na codzień i nie będzie to jako drugi samochód tylko również jako środek transportu po mieście. Jeśli chodzi o teren to jakieś płytkie bagna, poligon, las...
Cena: od 16.000 do 22.000

...no to chyba wszystko :)

W temacie napisałem pierwszy ponieważ dotychczas jeździlem tylko samochodem miejskim.

Co Wy na to ?
shelby
Nowicjusz

Zdjęcia: 1
Miejscowość: Łódź

27 Paź 2011, 12:31

Jeepa do 3l dobrego nie kupisz (benzyna min. 4l a diesle jak pewnie wielokrotnie przeczytałeś sa do d..), Patrol jest OK, ale do codziennego używania lepiej nadaje się auto z IFS - czyli z niezależnym przodem, jak Pajero czy Trooper/Monterey. Ja wybrałbym bezapelacyjnie Misia ale kolega pocieszny pewnie będzie namawiała na Parcha lub Troopka.
Alternatywą dobrą jest jeszcze Terrano.
Dzisiejsi studenci to mają kasę...
mstrucz
Aktywny

Miejscowość: Gdynia

27 Paź 2011, 22:19