REKLAMA
Witajcie, przeglądam tematy na forum od dłuższego czasu i chciałbym prosić o poradę, nie znam się zbytnio na autach, a chciałbym dokonać po prostu dobrego wyboru. Szukam samochodu dla siebie segment c/d kompakt/sedan. Wcześniej jeździłem starym fiatem uno z 98 oraz oplem astrą z 99r Wiem, szał jest
Samochodu będę używał, by dojechać na siłownię, do sklepu na zakupy i w weekend czasami jakiś wypad 30-60km w jedną stronę. Wychodzi miesięcznie koło 500km. Nie jeżdżę w długie trasy. Przebieg może wzrosnąć, ponieważ noszę się z zamiarem zmiany pracy i wtedy jest możliwość, że dodatkowo będę dziennie pokonywał 25km w jedną stronę. Patrząc na moje przebiegi stwierdziłem, że najlepszym wyborem będzie tutaj benzyna. diesel ma tutaj sens? Chciałbym samochód, który będzie się w miarę fajnie odpychał, w 80% jeżdżę po wiejskich drogach. W kwestii ubezpieczenia mam 22 lata i w zależności od kosztów samochód ubezpieczę na mnie, ew. współwłasność z ojcem, akurat to jest najmniejzy problem . Pojemność najlepiej do 2.0.
Jeśli chodzi o typy to są to:
Ford Focus MK2 Polift 2.0 ew.1.8 - Czy te 20 koni robi tutaj wielką różnicę? Słyszałem, że 1.8 lubi łyknąć olej.
Fiat Bravo Tutaj 1.4 t-jet bądź multiair - który z nich byłby lepszy, są tam jakieś znaczące różnice? Nie chcę tutaj trafić na skrzynię m32, która podobno lubi generować koszty, roczniki od 2010.
Honda Accord VII 2.0 polift - Jak ten samochód wypada w porównaniu do focusa jeśli chodzi o właściwości jezdne i dynamikę?
Nie wiem jak bravo, ale słyszałem, że focus i accord są słabo wyciszone- jest tam bardzo głośno? Jak z blachami w tych samochodach, lubi się pojawić ruda? Jak z trwałością tych silników i czy koszty utrzymania są jakieś duże?