-=PILNE=- Touareg czy Land Cruiser a może x5 ??

29 Sty 2011, 09:52

Serwis zwykle nie jest zbyt skory do robienia napraw na własny koszt, a już szczególnie wymian na nowe części. Musiała tam być jakaś poważna usterka fabryczna skoro zrobili to w ramach gwarancji. Tylko dlaczego najpierw silnik a później skrzynię?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

29 Sty 2011, 10:11

Ja bym Landa nie polecał choć są one według mnie piękne . Poprostu są one dość awaryjne znajoma ma takiego to w naprawy wrzuciła już ok.30tys.zł , padł alternator , pompa paliwa , sprzęgło , itp. kilka razy zepsuł sie jej w trasie i musiał wracać na lawecie . Inny kolega też ma takiego z 2005r kupił nówke , to mówi że gnije mu od spodu , zepsuła mu sie stacyjka , i inne pierdoły . I jeszcze jeden znajomy też miał takiego 2005r tylko że 3d , to miał rok i pogonił za 50tys.zł bo co chwile coś sie w silniku sypalo a kupił prawie nówke z symbolicznym przebiegiem . Pozatym prowadzenie . Do latania po drogach utwardzonych nie jest za wygodny . Dużo lepiej jeździ sie Touaregiem , bądź nawet moim ML W163. Lecz w teren byłby najlepszy land .
Kris
kris11kris12
Początkujący

Miejscowość: Słupsk
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Opel Astra 2.0Di
Silnik: 2.0Di 82km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1998

29 Sty 2011, 16:02

Dobra dziś obejrzałem dwa Landy i się załamałem, żeby w 5letnim aucie tej klasy za ciężkie pieniądze gniła blacha :evil: to jest delikatna przesada!!! nie nie nie odpada już nawet nie chcę Landa wykreślamy go z listy więc teraz proszę o rozważenie BMW a VW, a co np, myślicie o Tuaregu w benzynie i założyć mu gazik ??? :D
dominikp84
Nowicjusz

Miejscowość: Mazowsze

29 Sty 2011, 22:50

Jeśli jeździsz BMW myślę że bardziej będziesz zadowolony z BMW niż z VW.