REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie do końca, trzeba tu zrozumieć pewne oznaczenia i osiągi samochodu. Prędkość maksymalna nie musi tu być jedynym wyznacznikiem takiego doboru opon. Na to może mieć też rozmiar, osiągi czyli przyspieszenie, napęd np. 4x4 i inne czynniki.newnewnew napisał(a):Dodatkowo producent w instrukcji napisał ze do wersji z mocniejszym silnikiem ktory osiaga 250km/h (po zdjeciu limitu predkosci pewnie i wiecej) zaleca opone o indeksie ZR na feldze 18" a przecież ZR to indeks opony do 240km/h, wiec dlaczego dla mojej wersji silnikowej ktora osiaga 220km/h mam miec indeks W (270km/h)???, kompletnie tego nie rozumiem, to jest totalnie sprzeczne
Rokiko napisał(a):No właśnie problem jest jak chcesz kupić takie opony całoroczne
Ok, ale zobacz że jest bardzo ograniczony wybór przy tak znacznych rozmiarach opon przy standardowych nie ma tego problemu.yeti65 napisał(a):Nie ma żadnego problemu z indeksami prędkości dla wielosezonowych.
Wg prawa, to są opony zimowe i indeksy też obowiązują zimowe.
Są opony w rozmiarach bardziej i mniej popularnych i jak widać ten Twój rozmiar pewnie zalicza się do tego drugiego grona.newnewnew napisał(a):nierozumiem tylko czemu robia tak malo opon w rozmiarze 255/40/17
Rokiko napisał(a):Ok, ale zobacz że jest bardzo ograniczony wybór przy tak znacznych rozmiarach opon przy standardowych nie ma tego problemu.