Po odłączeniu akumulatora na 2h pali dużo więcej gazu

21 Sty 2017, 18:37

praktycznie żadna instalacja nie korzysta z sondy lambda jest to tylko podgląd dla użytkownika, co do nie odłączania kluczyka od kompa to sprawdź czy masz podpięty czerwono czarny przewód
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Sty 2017, 20:30

otwierając centralny w garbusie zapala się centralka gazu ( wskaźnik gazu )
Interfejs do odczytu kompa działa przy wyjętym kluczyku i odczytuje dane z 200 GToFast, więc chyba czerwono czarny... nie podłączony
Kasiarzsc
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 05 1985
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ne beetle 2.0
Silnik: 1984
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Sty 2017, 20:42

warto go podłączyć nawet pod wtryskiwacz benzynowy czy cewkę zapłonową
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

23 Sty 2017, 01:54

a co on daje??
nie mogę doczytać jego funkcji,
przeczytałem, że później trzeba w kompie zaznaczyć "zewnętrzny sygnał stacyjki"
-- jeszcze muszę go odszukać we wiązce
a czy komp (stag 200 GoFast) ma być cały czas zasilany z aku??
Kasiarzsc
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 05 1985
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ne beetle 2.0
Silnik: 1984
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

24 Sty 2017, 22:11

każdy sterownik LPG jest podłączony cały czas do stałego zasilania i mimo zgaszonego silnika cały czas niewielkie ilości ale pobiera prądu z akumulatora, jak podepniesz plus po kluczyku przełącznik będzie dopiero się zapalał w momencie zapłonu, sam przewód prawdopodobnie znajdziesz we wiązce zaraz koło sterownika gazu
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

29 Sty 2017, 01:10

poruszaliśmy naprawdę dużo. lecz cały czas nie wiem dlaczego po odłączeniu aku wszystko ginie
wczoraj - 27 stycznie odpaliłem auto które od listopada miało odłączany aku ze 4 razy na ponad 8 h za każdym razem.
wczoraj podłączałem kompa stag 300 pod aku z postoju 2 dniowego - odłączony przez 2 dni - auto odpaliło od razu i bez problemu paliło na gazie tak samo jak sprzed 2 mc.
Spalanie normalne, praca silnika także wporzo, paranetry jezdne i spalanie mieszanki gazowej bez zmian.
praca silnika, przyspieszenie, wolne obr i wszystko jest bez zmian.
dlaczego po odłączeniu stag 200 GoFast od aku na 2 godz auto jeżdziło strasznie kulawo ze spalaniem 17 l, smród spalin, praca nierówna, słychać było jakby auto było młotem stukane podczas pracy, inny dźwięk silnika...
To jest moje najważniejsze pytanie. czy to normalne??
wkurza mnie, że po odłączeniu aku muszę ustawiać mapy przez kolejne 2 mc.
nie mam na to czasu.
co mam zrobić?? kto się z tym spotkał??
czy komp stag 200 GoFast jest sprawny??
Kasiarzsc
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 05 1985
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ne beetle 2.0
Silnik: 1984
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bez nerwów, to tylko upał
    Wysokie temperatury i bezchmurne niebo to wymarzona pogoda na wakacje, lecz w czasie podróży samochodem może dla wielu kierowców stanowić wyzwanie. Klimatyzacja w aucie znacznie poprawia komfort jazdy, ale z ...

29 Sty 2017, 11:58

Kasiarzsc napisał(a):czy komp stag 200 GoFast jest sprawny??

bardzo dobre pytanie sterowniki powinien zapisywać ustawienia mimo odłączonego akumulatora, może podjedź do jakiegoś gazownika i poproś o podmienienie sterownika.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

31 Sty 2017, 13:41

Też mi się wydaje, że to będzie wina samego sterownika, a dokłądniej układu podtrzymującego napięcie, potrzebne dla pamięci EPROM tego sterownika. Najprościej to poprostu spróbować podmienić ów sterownik i sprawdzić.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Lut 2017, 02:07

reasumując:
jesli odłączę teraz aku to wszystko zapisane - mnożnik ma zostać, jeśli nie to zwalony komp? czy dobrze zrozumiałem?
Kasiarzsc
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 05 1985
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ne beetle 2.0
Silnik: 1984
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

09 Lut 2017, 23:23

tak odłączenie zasilania nie może mieć wpływu na nastawy w sterowniku LPG
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002