Po rozpędzeniu się noga z gazu i rozłącza gaz

25 Lut 2019, 19:29

wital mam maly problem . Niedawno zamontowalem instalacje gazowe Stag do chryslera 3.8 v6 koło 200kM . Wiem że mam reduktor do 250 KM . Problem polega na tym .W czasie jazdy przy wyprzedzaniu wszystko jest ok ale gdy skończę manewr i puszcze gaz to kontrolka gazu mruga i tak jak by się wyłączył i logował się na nowo i po ponownym dodaniu gazu słychać charakterystyczne kliknięcie zaworu w butli i kontrolka przestaje mrugać czyli że dalej jedzie na gazie . Zaczyna mnie to irytować czy to normalne ? W trasie 50 km z 7 razy tak pstryka ten zaworem w butli.
czarlizkl
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4

25 Lut 2019, 22:49

na 99% zanika impuls obrotów ( wtedy przechodzi na PB a ja impuls wróci to z powrotem przechodzi na LPG) który jest wzięty z wtryskiwacza PB podjedz do montera niech przepnie impuls bo to faktycznie potrafi irytować podczas jazdy
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Lut 2019, 08:01

Tak jak pisze kolega wyżej zanikają obroty na cut off'ie.
Kulfon321
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 08 04 2004
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Passat B5
Silnik: 1,8 125 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

27 Lut 2019, 22:24

Witam Dzis rano byłem u gazownika podłączył kompa zmienił ustawienia zrobił kalibracje i wszystko hula a impuls nie jest z wtrysku tylko z cewki . Po przejachaniu 10km zapaliła mi sie kontrolka pomarańczowego silniczka no i znowu kolejne wyzwanie MASAKRA !!
czarlizkl
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4

27 Lut 2019, 22:25

Witam Dzis rano byłem u gazownika podłączył kompa zmienił ustawienia zrobił kalibracje i wszystko hula a impuls nie jest z wtrysku tylko z cewki . Po przejachaniu 10km zapaliła mi sie kontrolka pomarańczowego silniczka no i znowu kolejne wyzwanie MASAKRA !!
czarlizkl
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4

06 Mar 2019, 21:32

wlasnie zle sie wyrazilem impuls znika na cut offie, bo tak jest zaprojektowany sterownik benzynowy w tym modelu samochodu mimo tego iż pobrany jest z cewki, jest szansa ze z czasow PB moze rowziazac problem, co do pomaranczowej kontrolki trzeba zczytac blad moze to nic powaznego
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Design - nowe koncepcje i kreatywne idee przyszłości
    W przyszłości nie będzie istniał tylko jeden jedyny typ samochodu - formy mobilności będą różne. Dlatego projektanci Audi tworzą nowe koncepcje i kreatywne idee. Zasadniczo, kierują się wytyczną nowoczesnego sportowego ...

07 Mar 2019, 18:31

Ok za niedługo mam serwis na 1000km to mi wszystko zczytają i podziele się rezultatem . Pozdrawiam Czarli
czarlizkl
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4