REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
EVOna napisał(a):
Nikt nie pomoże?
Moje typy :
1. Fiat Seicento ze SWAPem na 1,2, 1,2+T lub 1,4 T-Jet
2. Suzuki Ignis Sport
3. Opel Astra G OPC
4. Peugeot 206 RC lub lepiej GT
5. Citreon Saxo VTS
6. Citroen Xsara VTS
7. Peugeot 306-16
8. BMW E36 318IS
9. BMW E36 Compact 323Ti
e36 compact to w zasadzie e30, także na jedno wyjdzie.EVOna napisał(a):Dlaczego polecasz E30? Obecnie sensowniejsze wydaje mi się oparcie takiego projektu o E36 ze wskazaniem na Compacta.
EVOna napisał(a):A orientujesz się czy taki 3S-GTE BEANS to poszukiwany SWAP? Skrzynie bym sobie zostawiła na zapas, ale motor mógłby odciążyć budżet. Na polskich portalach aukcyjnych znalazłam BEANSa bez turbo w zakresie cenowym 3-5000zł.
Nie ukrywam że ta Celica bardzo do mnie przemawia.
Sunny / Pulsar fajny, szczególnie po konwersji na VETa, bo odpada problem SRowej pastylki. Tyle, że nie mam przekonania do AWD jako pierwszego auta do sportu.
S13 odpada, budy gniją na potęgę, do tego większość to szczepany zatyrane w drifcie. CA18DET nie wzbudza mojego zaufania, nie chciałabym traktować wymiany panewek jako czynności eksploatacyjnej. S14, generalnie wszystkie S-chasis są przewartościowane.
EVOna napisał(a):
Dostałam cynk o 3 ciekawych, przygowowanych rajdówkach
1, Peugeot 206 RC za 14000zł
-klatka rozbudowana (zał.J)
- szpera GRIPPER płytkowa
- zawieszenie Blisteiny B6 + eibach pro kit na przodzie, nowe montowane na początku tego roku , tył wzmacniana belka + kw sport
- 4 x BRAID + całkiem nowe rainsporty 3
- płyta pod silnikiem
- przełożenia seria
- przelot
- sportowy dolot
- boczki karbonowe
- fotele zastępcze bez homo
- pasy 5pkt
2. Renault Clio Sport PH2 - 33 000zł
Przygotowana zgodnie z homologacjami pod RO GSMP KJS Super KJS Track Day'e Super Sprinty itp. Auto w tym roku zostało na nowo pomalowane na biało oraz odświeżony i zabezpieczony środek. A oto aktualna specyfikacja auta:
Silnik:
- program by geko ~ 180km
- poduszka silnika racinglfex poliuretan
- filtr powietrza wkładka k&n
Przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów - kłowa Samsonas v-max 165km/h
- szpera - Gripper (po przeglądzie nowe płytki, spięta na 8 kilo)
- short shifter
- poduszki skrzyni racingflex poliuretan
Zawieszenie:
- amortyzatory - HP Sporting ze zbiorniczkami 3-way
- sprężyny - HP Sporting
- wahacze i drążek stabilizatora poliuretan racinglfex
Układ hamulcowy:
- tarcze - Brembo i klocki - Ferodo DS Performance 2500
- przewody w stalowym oplocie
- Ręczny - seryjny
Układ wydechowy i paliwowy:
- przelot 2,5'
- katalizator sportowy homologowany oraz końcowy tłumik
Wnętrze:
- klatka Bezpieczeństwa "Ireco Motorsport" mocno rozbudowana
- fotele kubełkowe: Bimarco Futura z utraconą homo FIA
- pasy bezpieczeństwa: 6- punktowe z centralną klamrą Schroth z utraconą homo FIA
- system gaśniczy
- gaśnica 2kg
- deska rozdizelcza - flock
- kierownica zamszowa z nabą
- otuliny homologowane
- boczki carbon
- kuweta kierowcy
- podstopnica pilota
- 5 kompletów kół (homologacja drogowa: mokre i suche Extremy, szutrówki oraz BF Goodrich bez homo.
W zeszłym roku serwis skrzyni, szpery - i tu pytanie jakie są interwały inspekcji kłowego Samsonasa i jak kosztowne jest utrzymanie kłowej skrzyni w dobrej kondycji?
3. Peugeot 206 RC 22000zł + załącznikowa klatka bo tu brak
Zawieszenie Bilstein B6 po regeneracji
-Unibolle w zawieszeniu
-Tarcze przód ATE klocki Ferodo DS 3000
-Tarcze tył Bosch klocki Bosch
-Pancerna płyta alu pod silnik
-Moc silnika 190 KM zalany Motul 300V
-Komputer silnika Peugeot Sport
-Pompa paliwa Walbro
-Krótka skrzynia 5,66
-Szpera płytkowa Gripper
-Sprzęgło spiekowe Helix
-Sportowe poduszki silnika i skrzyni
-Karbonowe boczki drzwi
-Karbonowe kuwety kierowcy i pilota
-Kierownica z odsadzeniem Sparco naba
-Fotele kubełkowe z homologacją FIA Sparco Pro 2000 i Corsa
-Pasy 6-cio punktowe TRS z homologacją FIA
-Felgi 17 Braid opony semi slick Federal
-Gaśnica 2 kg
-Nowy akumulator
-Tylna belka wzmacniana po regeneracji
Sensowniejsze?