Początek przygody z amatorskim motosportem dla dwojga

28 Lip 2016, 17:49

Cześć, nazywam się Iwona, jestem tu nowa, więc pragnę powitać wszystkich użytkowników forum!

Sprowadza mnie w Wasze skromne progi chęć sprawienia radości sobie i swojemu facetowi (tak, wiem jak to zabrzmiało...) , przy okazji robiąc mu urodzinową niespodziankę w postaci pierwszego samochodu przeznaczonego wyłącznie do zabawy w sporty motorowe. Jesteśmy z Warszawy, oprócz zabawy w karting kilka razy byliśmy na torze STW Center, gdzie upalaliśmy Golfy II które są tam do wynajęcia. Dzięki uprzejmości znajomych mogliśmy przejechać się na Kole Młodych AK Polskiego Citroenem Saxo VTS, Peugeotem 206 RC i Subaru Imprezą GT GC8. Korzystając z oferty voucherowej odbyliśmy też szkolenie pierwszego stopnia na torze "Kielce" korzystając z Imprezy WRX STI oraz Lancera Evo VIII.

Stwierdziliśmy, że następny krok to zakup własnego samochodu tylko do amatorskiego sportu. W tym i przyszłym sezonie nie planujemy startów w zawodach, jedynie track days na torze Zeran FSO, Ulęży, torze Radom czy Jastrząb, może także Łódz jeśli będzie otwarty.

Pierwsze auto nie musi być szczególnie rozwojowe, chciałabym żeby było dość dobrze rozeznane pod kątem wykorzystania w sporcie i dobrze zaopatrzone w części tak mechaniczne, "performance" jak i blacharskie.

Od czego warto zacząć? Napęd dowolny, choć wolałabym rozpocząć od ośki.
Kwestia N/A czy silnik doładowany też otwarta ze wskazaniem na wolnossaka.
Budżet na zakup im niższy tym lepszy, ale załóżmy granice budżetu ~30 000zł za przygotowane auto z 2 kubłami, pasami i klatką bezpieczeństwa, ~10 000zł na pakiet startowy. Jeśli auto do przygotowania to realnie 22-24 000zł za bazę.

Nie sugeruje żadnych modeli, choć mam kilka typów ;-)
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Lip 2016, 10:06

Nikt nie pomoże?

Moje typy :
1. Fiat Seicento ze SWAPem na 1,2, 1,2+T lub 1,4 T-Jet
+ cena
+ podaż przygotowanych do amatorskiego sportu aut
+ prosta konstrukcja
+ tanie części
+ zwinność
+ rozwojowość
- przeważają zmęczone życiem karoserie
- nie wiadomo na jakich patentach wykonano SWAP
- awaryjność opcji doładowanych
- dla partnera będzie ciasny

2. Suzuki Ignis Sport
+ silnik 1,5 N/A ma fajna charakterystykę
+ subiektywnie mi się podoba
- mała podaż, co za tym idzie utrudniony dostęp do części i knowhow

3. Opel Astra G OPC
+ fabryczny silnik / zawieszenie / hamulce dają radę
+ części wspolne z innymi Astrami G bajecznie tanie i dostępne
- rdza
- waga

4. Peugeot 206 RC lub lepiej GT
- boje się "legendarnej" belki

5. Citreon Saxo VTS
- jak wyżej
- większość egzemplarzy z historią w amatorskim sporcie

6. Citroen Xsara VTS
+ silnik
- belka
- mało ofert

7. Peugeot 306-16
sytuacja jak wyżej, jeszcze mniej ofert

8. BMW E36 318IS
9. BMW E36 Compact 323Ti
w obu przypadkach nie mam pojęcia

Co radzicie?
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Lip 2016, 10:51

EVOna napisał(a):
Nikt nie pomoże?

Moje typy :
1. Fiat Seicento ze SWAPem na 1,2, 1,2+T lub 1,4 T-Jet
2. Suzuki Ignis Sport
3. Opel Astra G OPC
4. Peugeot 206 RC lub lepiej GT
5. Citreon Saxo VTS
6. Citroen Xsara VTS
7. Peugeot 306-16
8. BMW E36 318IS
9. BMW E36 Compact 323Ti



Ogólnie odstrzel swapy, turbinowanie itp. Jeżeli turbo to seryjne i ewentualnie program. Szukaj auta za około 20k żeby mieć 10-15k na serwis i dokładkę zawias/hebel/koła/lsd itp.
Im lżejsze tym lepiej, oczywiście trwałość i łatwość serwisu będzie mile widziana.

Z fwd często widywałem na torach clio/pug106/cytryny vts/hanki z RWD różne BMW/Miaty...
Są też droższe autka ale macie za mały budżet.

Co do opla astry/xary/306 są to już klocki więc sam nie wiem czy jest sens...

Osobiście wybrałbym jakieś BMW nawet z fajnym swap-em bo rwd/dostęp gratów i nołhał obszerne :naughty:
Ewentualnie miata 1,8 z lsd ... dobrze jedzie i jest tania.

p.s

Fajna opcja ale mało obcykana torowo to colt czt trzeba dołożyć program 190km/270Nm, szperę i można śmigać... chociaż nie wiem jak z rozkładem mas bo czt jest wysoki ale za to po pozbyciu się tylnej kanapy waży około 990kg. :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Lip 2016, 10:56

Zapomniałam o Clio 2 Sport ph1 / ph2
+ silnik
+ zawieszenie
+ lekka buda
- słyszałam o problemach ze skrzynią, nieprecyzyjna i nietrwała

Nadwozie otwarte odpada, do MX-5 nie da się założyć załącznikowej klatki. Do tego NA jest za ciasna.

Colt CZT ciekawy, muszę się zdoktoryzować w tym temacie.

Odnośnie BMW :
po pierwsze nie wiem czy RWD na początek to dobry pomysł, po drugie czy możliwe jest kupienie prostej budy E36? W grę wchodzi tylko sedan i compact ze względu na wagę i sztywność karoserii.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Lip 2016, 21:31

Pocztą pantoflową dostałam ofertę zakupu Toyoty Celica ST202 GT (T20, 6gen) przygotowanej do sportu. Odelżona do 1120 kilogramów, błotniki przód / maska laminat, zderzak ABS, szyby w drzwiach poliwęglan z odsuwanymi "wziernikami", wnętrze wyprute i przygotowane pod montaż klatki, kubeł kierowcy Sparco Corsa z utraconą homologacją, 4 punktowe pasy, kubeł pilota Micro z 3pkt. pasami, akumulator motocyklowy w bagażniku, brak seryjnego baku - jest za to bezpieczny zbiornik z zewnętrzną pompą paliwa, zewnętrzny wyłącznik prądu, hydrołapa homemade, short shifter homemade, zawieszenie : amortyzatory Bilstein B4, sprężyny Eibach + seria, poliuretany w zawieszeniu + poduszki silnika i skrzyni biegów.

Obecnie pod maską silnik z GT-Four (3S-GE BEAMS + turbosprężarka z 3S-GTE + duży FMIC z natryskiem wody homemade, przy doładowaniu 1,2 bara około 290 koni) po generalce w 2014, ale właściciel daje z autem oryginalny 3S-GE o przebiegu około 230 000 kilometrów nigdy nie używany w sporcie + drugą skrzynie. Zadeklarował, że w cenie może go wrzucić pod maskę, co więcej na moją prośbę jak już ogarniemy fabryczne 170 rumaków - przywróci setup doładowany.

Karoseria nosi ślady walki. W gratisie elektrownia LEDowa na maskę, 6 seryjnych felg w stanie różnym, ale wszystkie proste z oponami w stanie "do utylizacji", na aucie komplet odkuwanych 16" "ruskich felg" (co to znaczy?) z slickami Dmack bieżnik DMT-RC, miekkie, mieszanka T91 195/50/16

Teraz pytania :
- czy prawie 300 koni to nie za mocny setup biorąc pod uwagę brak kutych korb, tłoków czy nawet ARPów?
- czy da się sensownie wykorzystać te 290 koni w aucie FWD bez szpery?
- czy zastąpienie tarcz na tylnej osi tarczobębnami ze słabszej wersji (w oparciu o nie działa hydrauliczny ręczny nie zalatuje druciarstwem?

No i najważniejsze - czy warto zapłacić za tak przygotowaną sztukę + drugi silnik ze skrzynią 27000zł?
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Lip 2016, 21:45

Zapomniałam z pewnością o kilku rzeczach - kierownica OMP z odsadzeniem na nabie chyba też OMP, stabilizator na grubej ladze, przelotowy układ wydechowy 2'75" ze zwężką do 2,5", podstopnica dla pilota...

Nie ukrywam, że Toyota pasuje mi ze względu na markę, ale czy Celica z 1995 roku tyrana od prawie 3 lat w sporcie nie jest proszeniem się o kłopoty?
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak dobrze zaplanować podróż samochodem?
    Wybierając się w dłuższą podróż samochodem powinniśmy się do niej wcześniej przygotować aby uniknąć niespodzianek w trasie. O tym jak dobrze zaplanować podróż samochodem piszemy w kilku punktach które ...

30 Lip 2016, 22:25

Powtórzę... nie ładuj się w żadne swapy tym bardziej swap+turbo bo jedyną rzeczą która będzie grana non stop to utrzymanie auta w stanie nadającym się do wyjechania... a już nie koniecznie do zjechania.

Przy takich projektach jak cela beams turbo jest tyle nie wiadomych że szkoda gadać...

Jak chcesz to możemy się założyć ze zakup+jeden sezon upalania wyjdzie więcej niż evo7 w super stanie :D

Taka celina nie nadaje się do ścigania o ile nie masz fury kasy i mechaników. A jak masz furę kasy to lepiej zainwestuj w evo7-9 które na torze w serii zrobi miazgę z wynalazków.

Jak ma być celina to zwykła 3sge max przygotowana do sportu.

Jak kręcą Cię wynalazki to :

celina swap na beamsa trochę robota dla roboty
nissan sunny swap na sr20ve (super silnik)mała masa..
nissan s13 swap na sr20det
nissan s14 bez "a" budżet na styk tak żeby coś podrobić pod tor
Bmw e30 2,5/swap2,8
no i dalej pozostają pugi/renie/c2ki itp.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Lip 2016, 23:14

A orientujesz się czy taki 3S-GTE BEANS to poszukiwany SWAP? Skrzynie bym sobie zostawiła na zapas, ale motor mógłby odciążyć budżet. Na polskich portalach aukcyjnych znalazłam BEANSa bez turbo w zakresie cenowym 3-5000zł.

Nie ukrywam że ta Celica bardzo do mnie przemawia.

Sunny / Pulsar fajny, szczególnie po konwersji na VETa, bo odpada problem SRowej pastylki. Tyle, że nie mam przekonania do AWD jako pierwszego auta do sportu.
S13 odpada, budy gniją na potęgę, do tego większość to szczepany zatyrane w drifcie. CA18DET nie wzbudza mojego zaufania, nie chciałabym traktować wymiany panewek jako czynności eksploatacyjnej. S14, generalnie wszystkie S-chasis są przewartościowane.

Dlaczego polecasz E30? Obecnie sensowniejsze wydaje mi się oparcie takiego projektu o E36 ze wskazaniem na Compacta.

Clio Sport to mocny kandydat, podobnie 206 RC / GT. C2 jakoś mi nie podchodzi. Jutro jestem umówiona na oględziny Colta CZT z pakietem Ralliarta, teoretycznie to bardzo fajna baza, ale muszę się przymierzyć / przejechać.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

30 Lip 2016, 23:50

EVOna napisał(a):Dlaczego polecasz E30? Obecnie sensowniejsze wydaje mi się oparcie takiego projektu o E36 ze wskazaniem na Compacta.
e36 compact to w zasadzie e30, także na jedno wyjdzie.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

31 Lip 2016, 00:08

E36 Compact to bardziej hybryda E36 z tylnym wózkiem / zawieszeniem E30. Przednie zawieszenie jak w całym typoszeregu E36 - ale mogę bredzić, o BMW mam blade pojęcie.

Na plus BMW na pewno możliwość startów w AB Cup-ie, jakieś folkrace też wchodzą w grę. Tylko tak sobie myślę, że albo 318IS albo 323Ti w Compakcie.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

31 Lip 2016, 00:17

Tutaj jest bardziej kwestia egzemplarza, bo porównywałem przed chwilą osiągi i dane techniczne 323 TI i 325 e30 (w obu 170KM) i e30 broni się niższą o 55kg masą i... niższym spalaniem, co w warunkach torowych jest czwartorzędną sprawą :ok:

Już nie będę tutaj przychodzić, bo po poczytaniu Twoich postów dojdzie do tego, że rano pobiegnę po pierścionek zaręczynowy :oops:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

31 Lip 2016, 00:31

A ja głupia myślałam, że to chłopcy wyrywają małolatki sposobem "na Lexusa", buehehe ;-) Zresztą ja nie z tych co się obrączkują, wolałabym zaręczynowego HANSa niż błyskotkę.
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

31 Lip 2016, 06:51

Dostałam cynk o 3 ciekawych, przygowowanych rajdówkach

1, Peugeot 206 RC za 14000zł
-klatka rozbudowana (zał.J)
- szpera GRIPPER płytkowa
- zawieszenie Blisteiny B6 + eibach pro kit na przodzie, nowe montowane na początku tego roku , tył wzmacniana belka + kw sport
- 4 x BRAID + całkiem nowe rainsporty 3
- płyta pod silnikiem
- przełożenia seria
- przelot
- sportowy dolot
- boczki karbonowe
- fotele zastępcze bez homo
- pasy 5pkt

2. Renault Clio Sport PH2 - 33 000zł
Przygotowana zgodnie z homologacjami pod RO GSMP KJS Super KJS Track Day'e Super Sprinty itp. Auto w tym roku zostało na nowo pomalowane na biało oraz odświeżony i zabezpieczony środek. A oto aktualna specyfikacja auta:
Silnik:
- program by geko ~ 180km
- poduszka silnika racinglfex poliuretan
- filtr powietrza wkładka k&n
Przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów - kłowa Samsonas v-max 165km/h
- szpera - Gripper (po przeglądzie nowe płytki, spięta na 8 kilo)
- short shifter
- poduszki skrzyni racingflex poliuretan
Zawieszenie:
- amortyzatory - HP Sporting ze zbiorniczkami 3-way
- sprężyny - HP Sporting
- wahacze i drążek stabilizatora poliuretan racinglfex
Układ hamulcowy:
- tarcze - Brembo i klocki - Ferodo DS Performance 2500
- przewody w stalowym oplocie
- Ręczny - seryjny
Układ wydechowy i paliwowy:
- przelot 2,5'
- katalizator sportowy homologowany oraz końcowy tłumik
Wnętrze:
- klatka Bezpieczeństwa "Ireco Motorsport" mocno rozbudowana
- fotele kubełkowe: Bimarco Futura z utraconą homo FIA
- pasy bezpieczeństwa: 6- punktowe z centralną klamrą Schroth z utraconą homo FIA
- system gaśniczy
- gaśnica 2kg
- deska rozdizelcza - flock
- kierownica zamszowa z nabą
- otuliny homologowane
- boczki carbon
- kuweta kierowcy
- podstopnica pilota
- 5 kompletów kół (homologacja drogowa: mokre i suche Extremy, szutrówki oraz BF Goodrich bez homo.
W zeszłym roku serwis skrzyni, szpery - i tu pytanie jakie są interwały inspekcji kłowego Samsonasa i jak kosztowne jest utrzymanie kłowej skrzyni w dobrej kondycji?

3. Peugeot 206 RC 22000zł + załącznikowa klatka bo tu brak
Zawieszenie Bilstein B6 po regeneracji
-Unibolle w zawieszeniu
-Tarcze przód ATE klocki Ferodo DS 3000
-Tarcze tył Bosch klocki Bosch
-Pancerna płyta alu pod silnik
-Moc silnika 190 KM zalany Motul 300V
-Komputer silnika Peugeot Sport
-Pompa paliwa Walbro
-Krótka skrzynia 5,66
-Szpera płytkowa Gripper
-Sprzęgło spiekowe Helix
-Sportowe poduszki silnika i skrzyni
-Karbonowe boczki drzwi
-Karbonowe kuwety kierowcy i pilota
-Kierownica z odsadzeniem Sparco naba
-Fotele kubełkowe z homologacją FIA Sparco Pro 2000 i Corsa
-Pasy 6-cio punktowe TRS z homologacją FIA
-Felgi 17 Braid opony semi slick Federal
-Gaśnica 2 kg
-Nowy akumulator
-Tylna belka wzmacniana po regeneracji

Sensowniejsze?
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

31 Lip 2016, 10:40

EVOna napisał(a):A orientujesz się czy taki 3S-GTE BEANS to poszukiwany SWAP? Skrzynie bym sobie zostawiła na zapas, ale motor mógłby odciążyć budżet. Na polskich portalach aukcyjnych znalazłam BEANSa bez turbo w zakresie cenowym 3-5000zł.

Nie ukrywam że ta Celica bardzo do mnie przemawia.

Sunny / Pulsar fajny, szczególnie po konwersji na VETa, bo odpada problem SRowej pastylki. Tyle, że nie mam przekonania do AWD jako pierwszego auta do sportu.
S13 odpada, budy gniją na potęgę, do tego większość to szczepany zatyrane w drifcie. CA18DET nie wzbudza mojego zaufania, nie chciałabym traktować wymiany panewek jako czynności eksploatacyjnej. S14, generalnie wszystkie S-chasis są przewartościowane.


Miałem napisać więcej ale Twoje następne typy są 100x lepsze.
Dopowiem tylko że pomyliłaś auta, silniki itd.
Nie ma takiego czego jak 3sgte beams, sr20vet jest ale tu znowu chodzi o ve bo zdobycie vet wiąże się z cudem... do tego sr-owe pastylki jak szykujesz auto do sportu są już mniejszym problemem nie wspominając o tym że sr ma różne głowice więc pastylki bywają lub nie... :ok:

Ogólnie przy silniku turbo szczególnie zrobionym na bazie n/a i tak będziesz myśleć o tym o czym nie będziesz chciała myśleć czyli wieczne naprawy.

EVOna napisał(a):
Dostałam cynk o 3 ciekawych, przygowowanych rajdówkach

1, Peugeot 206 RC za 14000zł
-klatka rozbudowana (zał.J)
- szpera GRIPPER płytkowa
- zawieszenie Blisteiny B6 + eibach pro kit na przodzie, nowe montowane na początku tego roku , tył wzmacniana belka + kw sport
- 4 x BRAID + całkiem nowe rainsporty 3
- płyta pod silnikiem
- przełożenia seria
- przelot
- sportowy dolot
- boczki karbonowe
- fotele zastępcze bez homo
- pasy 5pkt

2. Renault Clio Sport PH2 - 33 000zł
Przygotowana zgodnie z homologacjami pod RO GSMP KJS Super KJS Track Day'e Super Sprinty itp. Auto w tym roku zostało na nowo pomalowane na biało oraz odświeżony i zabezpieczony środek. A oto aktualna specyfikacja auta:
Silnik:
- program by geko ~ 180km
- poduszka silnika racinglfex poliuretan
- filtr powietrza wkładka k&n
Przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów - kłowa Samsonas v-max 165km/h
- szpera - Gripper (po przeglądzie nowe płytki, spięta na 8 kilo)
- short shifter
- poduszki skrzyni racingflex poliuretan
Zawieszenie:
- amortyzatory - HP Sporting ze zbiorniczkami 3-way
- sprężyny - HP Sporting
- wahacze i drążek stabilizatora poliuretan racinglfex
Układ hamulcowy:
- tarcze - Brembo i klocki - Ferodo DS Performance 2500
- przewody w stalowym oplocie
- Ręczny - seryjny
Układ wydechowy i paliwowy:
- przelot 2,5'
- katalizator sportowy homologowany oraz końcowy tłumik
Wnętrze:
- klatka Bezpieczeństwa "Ireco Motorsport" mocno rozbudowana
- fotele kubełkowe: Bimarco Futura z utraconą homo FIA
- pasy bezpieczeństwa: 6- punktowe z centralną klamrą Schroth z utraconą homo FIA
- system gaśniczy
- gaśnica 2kg
- deska rozdizelcza - flock
- kierownica zamszowa z nabą
- otuliny homologowane
- boczki carbon
- kuweta kierowcy
- podstopnica pilota
- 5 kompletów kół (homologacja drogowa: mokre i suche Extremy, szutrówki oraz BF Goodrich bez homo.
W zeszłym roku serwis skrzyni, szpery - i tu pytanie jakie są interwały inspekcji kłowego Samsonasa i jak kosztowne jest utrzymanie kłowej skrzyni w dobrej kondycji?

3. Peugeot 206 RC 22000zł + załącznikowa klatka bo tu brak
Zawieszenie Bilstein B6 po regeneracji
-Unibolle w zawieszeniu
-Tarcze przód ATE klocki Ferodo DS 3000
-Tarcze tył Bosch klocki Bosch
-Pancerna płyta alu pod silnik
-Moc silnika 190 KM zalany Motul 300V
-Komputer silnika Peugeot Sport
-Pompa paliwa Walbro
-Krótka skrzynia 5,66
-Szpera płytkowa Gripper
-Sprzęgło spiekowe Helix
-Sportowe poduszki silnika i skrzyni
-Karbonowe boczki drzwi
-Karbonowe kuwety kierowcy i pilota
-Kierownica z odsadzeniem Sparco naba
-Fotele kubełkowe z homologacją FIA Sparco Pro 2000 i Corsa
-Pasy 6-cio punktowe TRS z homologacją FIA
-Felgi 17 Braid opony semi slick Federal
-Gaśnica 2 kg
-Nowy akumulator
-Tylna belka wzmacniana po regeneracji

Sensowniejsze?


Tego się trzymaj :ok: :ok: :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Lip 2016, 11:13

Colt CZT odpada, pozycja za kierownicą jak na stołku, albo mam za krótkie nogi albo za długie ręce ;-)
EVOna
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Lexus IS300h
Silnik: 2AR-FSE
Paliwo: Hybryda
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014