Podłączenie Centralnego Zamka Carprotect BX10 - Opel Astra F

24 Mar 2013, 08:52

Witam.

Chciałbym się poradzić w sprawie podłączenia Centralnego zamka Carprotect BX10.

Znalazłem sterownik w Opelku o nazwie " KIEKERT GM 90 457 682 ", z którego wychodzą następujące przewody :

- 2x brązowo/biały
- czerwono/żółty
- czerwony
- czarny
- czarno/czerwony
- czarno/żółty
- brązowy
- 2x brązowo/czerwony,

A ze sterownika Carprotect BX10 do centralnego zamka wychodzą :
- pomarańczowy
- biały
- żółty
- pomarańczowo/czarny
- biało/czarny
- żółty czarny

Oto Instrukcja Obsługi :

Zdjęcie

Proszę o pomoc .
adrico1234
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 24 05 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel Astra F
Silnik: 1.7 TD
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

25 Mar 2013, 00:56

Znalazłem taki schemat, może ci się przyda:
Zdjęcie
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

25 Mar 2013, 11:55

CZ w astrze jest sterowany minusem.
Najlepiej się podłączyć do wiązki od drzwi kierowcy. W wiązce tej są przewody od sterowania CZ.
Czerwono-żółty i czarno-niebieski zwierane są do masy przy pomocy kluczyka w czasie zamykania lub odmykania.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auto Nostalgia 2023 - udane spotkanie z retro-motoryzacją
    Tegoroczna odsłona Auto Nostalgii podobnie jak przed rokiem odbyła się w halach Expo XXI w Warszawie. Wydarzenie organizowane przez Grupę MTP to najstarsze w Polsce targi pojazdów zabytkowych. Przestrzeń targową wypełniły ...
    Napęd E-Axle - Hybrydy Lexusa będą bardziej dynamiczne
    Lexus pokazał wprawdzie swoje pierwsze auto w pełni elektryczne, ale japoński producent wcale nie zamierza rezygnować z napędu hybrydowego. Inżynierowie pracują właśnie nad nowym układem E-Axle, który sprawi, że nawet ...