Podniesienie land rovera frelandera

06 Sty 2011, 15:56

witam!! mam pytanie. czy ktos podnosil zawieszenie w swoim frelanderze?? mam zamiar podniesc go o jakies 2-3 cm. Czy wystarczy zakup podkladek pod sprezyny?? jesli tak to gdzie to mozna zakupic??
hunter31
Nowicjusz

Miejscowość: nowy sacz

06 Sty 2011, 16:16

Można na wiele sposobów podnieść auto do góry. Jednym z nich jest tak jak napisałeś podłożenie podkładek pod sprężyny taki zestaw można kupić na allegro ( nie którzy robią sobie sami ), możesz zrobić bodyliffting, kupić większe opony albo pobawic się zawieszeniem
Mazur85
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: mazury (Piecki)

06 Sty 2011, 16:23

Mazur85 napisał(a): możesz zrobić bodyliffting
:shock: :shock: :shock: :mrgreen: co Ty dziś piłeś?? :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Sty 2011, 16:57

Frelki mają swój dział w SUVach :roll:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

06 Sty 2011, 17:28

BRODATY napisał(a):Frelki mają swój dział w SUVach :roll:

No właśnie :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1997

06 Sty 2011, 18:27

inna sprawa po co podnosić frelka??
jeśli i tak nie założymy agresywnej opony bo nam ukłąd przeniesienia napędu "powie [...] robie"
po to żeby się prezentował?? podkładki a potem bawić się w ustawianie kątów kół i wyprzedzenia zwrotnicy? hmm średnio wdze potrzebe w bulwarówce,
ale jeśli już to dać dłuższe sprężyny/podkłądki i dobrać do tego odpowiednie amortyzatory, bo seryjne nie będą wyrabiać,