Podobne do Audi A4 B6

05 Maj 2016, 16:15

pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.

Długo Ci zajęło szperanie w internetach :mrgreen:
Prawda jest taka, że zrobić to raz na 200k to nie problem. Tak jak się czasem bulwersujesz, że zmień mechanika, bo drogo naprawia Audiki, to zapewniam, że ogarnięty i uczciwy mechanik za to nie zedrze tylko dlatego, że to Saab, a nie populus jakiś.
P.S. Dzisiaj byliśmy u mojego mechanika i zaciągnęliśmy Saaba sąsiada (najprawdopodobniej padł czujnik położenia wału ale ch...a wie co to dokładnie). Już drugi raz go holowaliśmy w ciągu roku także 1,9TiD vs. 2,0T wole tego drugiego :D Zresztą podobne zdanie mają te mechaniki.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Maj 2016, 17:35

dzida napisał(a):
pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.

Długo Ci zajęło szperanie w internetach :mrgreen:
Prawda jest taka, że zrobić to raz na 200k to nie problem. Tak jak się czasem bulwersujesz, że zmień mechanika, bo drogo naprawia Audiki, to zapewniam, że ogarnięty i uczciwy mechanik za to nie zedrze tylko dlatego, że to Saab, a nie populus jakiś.

Nie mam czasu siedzieć non stop na forum i odpowiadać na posty. A w internecie nic szukać nie musiałem, bo kilka lat temu miałem do czynienia z Signumem z tym silnikiem. :)
Nigdzie nie napisałem też, że nie warto interesować się tym silnikiem, a jedynie dementuję nieprawdziwe informacje. Lepiej, żeby potencjalny kupiec wiedział, że może go czekać taka naprawa, tym bardziej, ze aut z tymi silnikami jest na lekarstwo i łatwo się naciąć.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    W gąszczu znaków drogowych - interpretacja przepisów
    Każdy kierowca jest zobligowany, aby stosować się do znaków drogowych. To bardzo ważny element ruchu drogowego, który z wielu przyczyn może być lekceważony i niezauważany przez kierowców. Za niezastosowanie ...
    Mitsubishi Pajero Dakar
    Mitsubishi Pajero 2012 DAKAR otrzymał turbodoładowaną, 200-konną jednostkę napędową o pojemności 3,2 litra, spełniającą normy EURO5 z zamkniętym filtrem cząstek stałych DPF w standardzie. Dzięki zmodernizowanej jednostce ...