REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.
dzida napisał(a):pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.
Długo Ci zajęło szperanie w internetach![]()
Prawda jest taka, że zrobić to raz na 200k to nie problem. Tak jak się czasem bulwersujesz, że zmień mechanika, bo drogo naprawia Audiki, to zapewniam, że ogarnięty i uczciwy mechanik za to nie zedrze tylko dlatego, że to Saab, a nie populus jakiś.