REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dlatego że jak by była jedna musiała by być znacznie grubsza i wyglądało by to nie ładnie a dwie mniejsze rurki będą miały taki sam przelot co jedna większa a wyglądają bardziej estetycznie z tyłu.Stefman napisał(a):Pytanie mam może banalne, ale zastanawiam się dlaczego?
Tak samo jak w tym z jedną rurą wydechową tu różnice są tylko w końcówkach.Stefman napisał(a):Tzn. jak funkcjonuje układ wydechowy w tym aucie?
Nie powinno tak być. Zaglądałeś przez tą rurkę czy jest drożna do tłumika? Z obu powinno tak samo lecieć. Woda zbiera się bo jest problem z przelotem.Stefman napisał(a):Zauważyłem, że spaliny wydostają się z jednej rury, druga jest "nieużywana", jest w niej za to sporo wody. Czy tak powinno być?
Dokładnie. Tu musi być to w ostatnim tłumiku. Być może jest tam jakaś zapadka która otwiera się przy większym ciśnieniu gazów spalinowych i wtedy leci przez obie ruryStefman napisał(a):Jeżeli jest jeden układ wydechowy i tylko podwójna rura, to nie może być to ani problem z silnikiem ani z układem wydechowym na odcinku od silnika do ostatniego tłumika. Dobrze kminię?