Połamana końcówka drążka

07 Lis 2017, 17:21

Witam wszystkich.. Mam pewien problem mianowicie.. Pękła mi końcówka drążka, w taki sposób że sam tej trzon 'bolec' został na miejscu czyli w środku tego otworu, gwint również się urwał niestety podczas próby dokręcania.. Kupiłem ten samochód miesiąc temu i od tak ta awaria.. Jakiś pomysł jak to wyciągnąć? Dodatkowo ten trzon jest bardzo zapieczony. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsca w których się urwa
kubarko8
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 26 05 1997
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Opel Astra f
Paliwo: Benzyna + LPG

07 Lis 2017, 19:33

Odciąć nakrętke i wybić a jak nie wyjdzie to wywiercic dziurkę 5mm i wtedy się wybije napewno.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16542
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Lis 2017, 20:42

Przeciąć i przewiercić :yes:
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 744
Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

09 Lis 2017, 14:44

Możesz pożyczyć od kogoś lub kupić ściągacz do końcówek drążków kierowniczych. Wtedy nie powinno być problemu.

@Kao też dobrze radzi tylko z tym wierceniem musisz uważać no i trzeba mieć trochę miejsca żeby to dobrze zrobić.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

10 Gru 2017, 09:12

Nie rozumiem,po co wiercic? Dobry sposob na zapieczone sworznie czy koncowki drozkow to walniecie wiekszym mlotkiem w bok ich glowki,ja tak zawsze robie,z tym ,ze podczas tego zabiegu sila naprezajaca musi dzialac w odwrotnym kierunku do kierunku wyskoczenia koncowki czy sworznia,ta metoda nigdy mnie nie zawiodla a pogialem juz raz solidny sciagacz.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)