REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a to to brednie które ktoś sobie wymyśliłNorDez napisał(a): Jedni piszą aby zrobić to ręcznie pastą MENZERNA HEAVY CUT COMPOUND 400 250ML i twardą gąbką bo Audi ma twardy lakier
w żadnym wypadku, za wyskokie obroty. Spalisz lakier albo gąbka się zerwie. Musisz mieć coś z regulacją obrotów, obroty robocze na poziomie 600-1200 . Aby już nie nabijać na koszta to bedziemy myśleć pod tą pastę którą kupiłeś. Jako że G3 jest pastą bardzo ścierną można bez matowania spróbować polerować ale Ty jako świerzak raczej nie będziesz miał wyczucia, zastosujemy też tu papier wodny 2000, zmatuj tym papierem rysy, kontroluj co jakiś czas osuszając matowane miejsce bo pod wodą może nie być rysy a na suchym będzie widoczna, nie staraj się za wszelką cenę usunąć rysy jak jest dość gruba bo możesz przetrzeć lakier, 3 tyś juz nie ma sensu używać bo G3 sobie jest mocno ścierna. Pasta G3 jest pastą polerską na mokro więc musisz moczyc element i gąbkę co jakiś czas, tylko nie za dużo bo pasta się rozchlapie na boki zamiast zostać na elemencie. NIE POLERUJ NA SŁOŃCU. Co do gąbki to nie wiem co tam dokładnie kupiłeś ale pod G3 standard to biała twarda lub średnia. Przy G3 obroty polerki to nawet do 1600 obr można podnieść. Polerujesz oczywiście cały element a nie tylko miejsca które zmatowałeś, istruktażowo włącz sobie filmik na yt jak polerować to ci to trochę bardziej zobrazujeNorDez napisał(a):czy lepiej szlifierka