kompresja w jednym cylindrze w silniku poloneza ma około 3atm. Po wlaniu oleju kompresja podskoczyła do 11atm. Co może być przyczyną? zapieczone pierścienie, czy walnięta tuleja?
najprawdopodobniej podsmażyły się trochę pierścienie, możesz je jeszcze podratować inną metodą, u mnie się sprawdziła. Mechanik doradził mi żeby na noc gdy silnik już jest zimny odkręcić świece i wlać po strzykawce denaturatu na tłoki, wkręcić świece na miejsce i powtarzać to przez miesiąc. Pierścienie podratujesz bez zdejmowania głowicy a i kompresja się zwiększy
Chyba raczej zalać naftą poczekać z dzień i zmienić olej może to pomoc.... najlepiej rozkrecić cały silnik do może tłok jest w dwóch kawałkach tylko remont pomoże
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Audi i klub FC Bayern Monachium wspólnie zmierzają w przyszłość Audi i FC Bayern Monachium wspólnie zmierzają ku przyszłości. Obydwie marki premium już od roku 2002 tworzą mocny zespół. Teraz przedłużyły oraz rozszerzyły istotę swojej współpracy do roku 2029. Audi ...
gdyby tłok byłw dwóch kawałkach to najpewniej by nie było wogóle kompresji a poza tym raczej ciężko by się wał obracał z pękniętym tłokiem na pół. a rozbieranie silnika to nie najlepszy pomysł. łatwiej nowy kupić niż później bawić się z planowaniem głowicy i wszystkimi innymi pierdołami które wychodzą przy rozkładaniu silnika na części
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.