REKLAMA
MotoAlbercik napisał(a):Co do włącznika dmuchawy - masz w końcu 3 czy 4 przewody?Powinny być 3 - błekitno-czarny(zasilanie+) i czerwony i błękitny(bieg wolny i szybki).
Pytam,bo chcę zlokalizować zaworek płynu do nagrzewincy.Jeżeli masz włącznik 3 pozycyjny(licznik i obrotomierz kwadratowy podświetlenie zielone),to zaworek jest przy nagrzewnicy w środku kabiny.Żeby go sprawdzić,trzeba się bardzo wygimnastykować.Ale żeby go wymiennić,trzeba niestety zdemontować cały panel nagrzewnicy,a żeby to zrobic to trzeba zdemontować cały panel przedni.Mnie zdemontowanie,sprawdzenie zaworka i nagrzewnicy oraz poskładanie tego wszystkiego zajmuje 2 -3 godziny.Jak się jeszcze uczyłem to zajmowało mi to 2 dni(2 dni praktyki po 6 godzin - w jednym dniu zdemontowałem i sprawdzałem,a w drugim dniu składałem ).
Przyczyną może być tak jak pisałem albo ten zaworek albo nagrzewnica.Zaworek trzeba nowy(nie da się naprawić),natomiast regeneracja nagrzewnicy kosztuje 70 zł.
hehe... mam 3 kable... ale mysle zalozyc potencjometr (plywajacy przelacznik na 4 kable...) mam tak jak piszesz kwadratowe zegary... i 3 kable... a nagrzewnice mam druga z auta ktore buduje na KJS... w ktorym nic nie ma poza kierownica, licznikiem i elektryka... pedalami... ;] wiesz o co biega... nawiew wiec mam juz zrobiony