
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
(dobrze słychać około 50 sekundy)kania napisał(a):kupno drugiego silnika nie wchodzi w grę
[ Dodano: 27 Kwiecień 2011, 20:48 ]
układ zaworowy należy wykluczyć ponieważ zawory zostały ustawione wydechowe 2 a ssące 1,8. po odpaleniu stukanie nadal jest bardzo mocno słyszalne co przedstawiam na załączonym filmie[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
(dobrze słychać około 50 sekundy)
po dłuższych rozważaniach doszliśmy do wniosku że na 4 garze w ogóle nie ma spalania ponieważ podczas gdy silnik pracował po zdjęciu przewody z świecy nie było żadnej reakcji silnika, na 3 garze było widać inną prace silnika, a po zdjęciu przewodu z 1 świecy silnik zgasł. ale co dziwniejsze jest iskra na 4 świecy. mechanik mówi że te stuknie to wynika z tego że nie spala na 4 garze i spręża mieszankę a nie samo powietrze i radzi dla mnie zainwestować w aparat zapłonowy, ale gdy wykręciłem 4 świece i odpaliłem auto stukanie też było dość mocno słyszalne. mam w takim razie pytanie czy to może być padnięty aparat zapłonowy a może wałek rozrządu bo 3 lata temu jak był robiony generalny to na wałku rozrządu ścięło krzywkę
kania napisał(a):generalny był robiony 3 lata temu i wszytko było dobrze do tamtej środy kiedy to pojawiły się te stukania
kania napisał(a):przed chwilą był u mnie koleś i powiedział żebym zaczął od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach bo może być wypalone gniazdo zaworu ale to jest wersja najbardziej optymistyczna
ochroniarz02 napisał(a):uszczelka pod głowica wypalone miedzy tłokami