REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W poldolocie GLI jest to normalne zjawisko i nie ma się czym przejmować.kimos123 napisał(a):wentylator jeszcze chwile chłodzi silnik po jego zgaszeniu.
Nie ma potrzeby. Za włączenie wentylatora odpowiada włącznik bimetaliczny umieszczony na chłodnicy działający na zasadzie - włącz przy zadanej temperaturze. Do diagnostyki nie potrzebna żadna tabela oporności. Uwaga do kolegi Motoalbercik - błędna porada.MotoAlbercik napisał(a):skoro po wyłaczeniu silnika się kręci, to znaczy, że może świrować czujnik temp. Można go wymontować i sprawdzić miernikiem, ale potrzebna jest tabela przy jakiej temp. jaką ma oporność.
bonifacy napisał(a):W poldolocie GLI jest to normalne zjawisko i nie ma się czym przejmować.
bonifacy napisał(a):Za włączenie wentylatora odpowiada włącznik bimetaliczny umieszczony na chłodnicy działający na zasadzie - włącz przy zadanej temperaturze. Do diagnostyki nie potrzebna żadna tabela oporności. Uwaga do kolegi Motoalbercik - błędna porada.
kimos123 napisał(a):A co z płynem chłodniczym? mam minimalnie ponad minimum ze względu na to że wyrzuca ,)
kimos123 napisał(a):Czy katalizator ma jakiś wpływ na ten układ cały
kimos123 napisał(a):A jakie czujniki polecacie? Czytałem że teraz jest dużo badziewia.