Pomoc przy kupnie samochodu

07 Kwi 2011, 22:17

Cześć,

Chciałem się Was spytać co sądzicie o ofercie pomocy przy zakupie samochodu, którą znalazlem w internecie: http://www.autodoradztwo.pl/oferta.html ?

Zaznaczam, że mam już wybrany model samochodu, który chciałbym kupić (Seat Ibiza 1.9 TDI 101KM), jednak nie znam się za bardzo na samochodach. Niestety nie mam też nikogo w rodzinie/znajomych kto mógłby mi posłużyć "fachową" pomocą. Nie chciałbym też kupować samochodu w ciemno i ryzykować że trafię na jakiegoś "wyszykowanego" grata, na którym przez swoje niedoświadczenie się nie poznam.

I teraz pytanie: Czy uważacie, że taka oferta jest dobra dla takich osób jak ja? Czy może zwyczajny przegląd w ASO wystarczy (tzn. mechanik robiący przegląd wykryje potencjalne zagrożenia i da mi o tym znać) i nie warto płacić za wyżej podaną usługę?
jash
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

08 Kwi 2011, 10:51

radze samemu szukać samochodu, i wybrać najlepsze i pojechać do ASO, jakoś okręgowym stacją nie ufam, możliwe powiązania handlarz-diagnosta ;). Ostatnio co mi się przytrafiło przy oględzinach auta, pytam sie czy jest możliwość sprawdzenia w ASO, zaznaczyłem, że pokrywam koszty paliwa a koleś do mnie Panie po co zapłacisz pan majątek a powiedzą ci to samo co na stacji diagnostycznej. No to mu mówię klient wasz pan, on nic to ja podziękowałem za kupno samochodu. Najlepiej jakby mogli w ogóle nie rejestrować i ubezpieczać samochodów, wtedy nie ma możliwość jechać do serwisu itp.
kamyl
Aktywny

Miejscowość: SR
Prawo jazdy: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

08 Kwi 2011, 13:36

Ja tam bym nie bawił się w jakieś firmy tylko uderzył do ASO.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

08 Kwi 2011, 14:06