REKLAMA
Witam,
Bardzo dobrze wspominam rady na tym forum, niecały rok temu kupiłem Uno od zaprzyjaźnionej firmy, jednak zamierzam je sprzedać przed upływem OC i znaleźć sobie coś nowego, może i nic mu poważnego nie jest ale drobne sprawy typu chłód (włosi nie słyną ze szczelności + brak klimy zaczyna dawać się we znaki) no i rdza.
Dysponuję teraz większą kwotą, chciałbym znaleźć coś za 4-6 tysięcy, jeżeli byłoby to tego warte - do 7000. Jestem w stanie wyłożyć nawet wyższe kwoty, jeżeli naprawdę byłoby to tego warte (np. za 1000 więcej móc mieć duży przeskok w jakości).
Kryteria:
- Warszawa i jej zachodnie okolice
- Ekonomia, mieszkam pod Warszawą i niemal codziennie dojeżdżam około 20km w jedną stronę, a jestem dorabiającym studentem i nie chcę liczyć każdego km...
- Typ nadwozia dowolny, preferuję jednak hatchback
- Gotowa instalacja audio mile widziana (trasę mam monotonną, rano muszę czegoś słuchać by nie zasnąć), ale to rzecz jasna dodatek który mogę sam zamontować
- możliwie duża bezawaryjność. Muszę móc na nim polegać z uwagi na pokonywane ogległości, planuję też kilka wyjazdów w roku
- Mile widziana możliwość zmieszczenia roweru (np. po złożeniu tylnej kanapy, w Uno się dało).
Czego nie musi mieć (znaczy może, ale tym się nie kieruję):
- wspomagania kierownicy
- dużej mocy, silnik 1.0 w zupełności mi wystarcza. Rzecz jasna może być większy z wielką chęcią, ale tylko jeżeli będzie ekonomiczny
Jeżeli chodzi o model/markę, to naprawdę nie kieruje się tu żadnymi stereotypami "psuje się", "dresiarskie", "wieśniackie", może to być Lanos na gazie, może to być francuz, może być i VW, BMW, Audi nie tym się kieruje i takich rad "nie bierz tego to dresiarskie" nie chcę - szukam dobrego, konkretnego egzemplarza. Oczywiście, pewne walory estetyczne wolałbym aby były zachowane, np. Ford KA albo Nissan Micra odpadają dla mnie Marzy mi się Volvo, no ale to wiem że niełatwo o fajny egzemplarz w tej cenie i w dodatku ekonomiczny (czyli pewnie gaz).