Pomoc w przebieraniu ofert do 7tys, Mazowieckie

29 Paź 2010, 13:44

Witam,

Bardzo dobrze wspominam rady na tym forum, niecały rok temu kupiłem Uno od zaprzyjaźnionej firmy, jednak zamierzam je sprzedać przed upływem OC i znaleźć sobie coś nowego, może i nic mu poważnego nie jest ale drobne sprawy typu chłód (włosi nie słyną ze szczelności + brak klimy zaczyna dawać się we znaki) no i rdza.

Dysponuję teraz większą kwotą, chciałbym znaleźć coś za 4-6 tysięcy, jeżeli byłoby to tego warte - do 7000. Jestem w stanie wyłożyć nawet wyższe kwoty, jeżeli naprawdę byłoby to tego warte (np. za 1000 więcej móc mieć duży przeskok w jakości).

Kryteria:
- Warszawa i jej zachodnie okolice
- Ekonomia, mieszkam pod Warszawą i niemal codziennie dojeżdżam około 20km w jedną stronę, a jestem dorabiającym studentem i nie chcę liczyć każdego km...
- Typ nadwozia dowolny, preferuję jednak hatchback
- Gotowa instalacja audio mile widziana (trasę mam monotonną, rano muszę czegoś słuchać by nie zasnąć), ale to rzecz jasna dodatek który mogę sam zamontować
- możliwie duża bezawaryjność. Muszę móc na nim polegać z uwagi na pokonywane ogległości, planuję też kilka wyjazdów w roku
- Mile widziana możliwość zmieszczenia roweru (np. po złożeniu tylnej kanapy, w Uno się dało).

Czego nie musi mieć (znaczy może, ale tym się nie kieruję):
- wspomagania kierownicy
- dużej mocy, silnik 1.0 w zupełności mi wystarcza. Rzecz jasna może być większy z wielką chęcią, ale tylko jeżeli będzie ekonomiczny