Pomoc w wyborze samochodu!!!

27 Sty 2019, 19:51

Witam, za kilka miesięcy dokładnie koło wakacji planuje zakup samochodu. Kwota jaka chcę przeznaczyć to max 40000. Mam kilka typów, silnik wyłącznie benzyna. Moje typy to: BMW E90, Saab 9-3, Volvo S60 I, Honda Accord VIII. Honda wiadomo najdroższa. Co polecacie, czy mieliście styczność z tymi samochodami?
mirasomo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 04 08 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 1.8 110KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

27 Sty 2019, 20:29

Założyłeś dwa takie same tematy, więc jeden do kosza.
Generalnie te modele bezsensu...na Accorda VIII budżet wg mnie na styk o ile w ogóle..
volvo S60 I to przesada bo to 2000 rok, a biorąc pod uwagę płytę P2 zmodyfikowaną to nawet 98 czyli Passat b5..a masz 40 tys..
Na s60 1 gen. spokojnie styknie 25 tys moim zdaniem ale jeśli to auto w Twoim profilu jest prawidłowe to zamiana żadna jak z Golfa IV przesiąść się na Astrę G.

Więc dla mnie E90 najlepsza opcja 325i szukaj, albo Accorda VII 2,4
Tak ja to widzę.

Poza tym jak bliżej wakacji planujesz zakup auta to lepiej odczekać do okolic kwietnia/maja bo to się wszystko może pozmieniać, dopiero końcówka stycznia i nowy rok nastał.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Sty 2019, 20:46

Pionek a napisz co jest dla Ciebie takiego najlepszego w e90...

To że każdy silnik to jakaś potencjalna wtopa? Czy może to że samych biuletynów serwisowych na tłoki, głowice rozrządy jest tyle że nawet wytrawni bmkowcy mają problem to spamiętać...a może Ci chodzi o branie oleju zwane serwisem...nie wspomnę o elktrotechnice i zawieszeniu oraz cenach gratów co razem z grupą docelową tej marki w 99% wróży udany zakup.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11057
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Sty 2019, 20:51

A jakieś alternatywy widzicie? Chodzi typowo o sedana
mirasomo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 04 08 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 1.8 110KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

27 Sty 2019, 20:54

Dużo właśnie ludzi mówi że BMW silniki wcale nie są takie super
mirasomo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 04 08 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 1.8 110KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

27 Sty 2019, 21:23

IS250
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda MX-5 ze skrzynią automatyczną
    Po wersji Spring i Summer Edition do polskiej gamy Mazdy MX-5 dołącza model ze skrzynią automatyczną. Mazda MX-5 z dwulitrowym silnikiem MZR jest teraz dostępna również z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Posiada ...

27 Sty 2019, 22:44

szybki napisał(a):Pionek a napisz co jest dla Ciebie takiego najlepszego w e90...

To że każdy silnik to jakaś potencjalna wtopa? Czy może to że samych biuletynów serwisowych na tłoki, głowice rozrządy jest tyle że nawet wytrawni bmkowcy mają problem to spamiętać...a może Ci chodzi o branie oleju zwane serwisem...nie wspomnę o elktrotechnice i zawieszeniu oraz cenach gratów co razem z grupą docelową tej marki w 99% wróży udany zakup.


A gdzie napisałem że to jest najcudowniejszy samochód na świecie?
Każde auto ma wady, jedne mniejsze inne większe.
Ale z drugiej strony nie przesadzajmy - ceny amortyzatorów czy łożyska nie odbiegają od IS250 a może i są nawet tańsze.
Z drugiej strony jak ktoś kupuje najtańsze ulepy, do tego posiłkuje się jakimiś fachowcami którzy znają się gorzej od niego no to ciężko taki zakup potem miło wspominać.
Ale nie tylko BMW i Audi się psują..ojj niee
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Sty 2019, 22:53

Pionek dla mnie polecanie e90 w wersjach "normalnych" jest lipą bo żeby było tak...kupuje prostą tanią opcje przymykam oko na bide, brak dynamiki itp.ale niestety tak nie jest bo koszty są a jazdę autem premium reprezentuje znaczek na masce...dlatego jak ma być e90 to w wersjach dla amatorów gdzie frajda z jazdy jest ponad koszty... wtedy nie trzeba układać story o normalności.
Co do is250 nie wypowiem się bo nie pałam miłością do tego modelu w.połączeniu z tym silnikiem. Więc jak ktoś już się zdecyduje coś napiszę a jak nie to po co bić pianę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11057
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Sty 2019, 09:21

@Pionek, piszac e90 widac ze nie masz pojecia o czym mowisz. Tak nie tylko audi czy bmw sie psuja, ale koszty obslugi takiego e90 spokojnie moga dwukrotnie przewyzszyc koszty obslugi a4 b7 czy is250. Trudno to wszystko porownywac nawet.
Do tego takie e90 325i w wolnossaku bedzie jezdzic gorzej niz a4 b7 2.0tfsi, wiec o czym tu mowa.
Jak kupowac e90 to 335i lub 330d/335d i chipowac. Wtedy przynajmniej wiadomo za co sie placi i ze te 300km w turbo sa warte ponoszonych kosztow serwisu. W przeciwnym razie bez sensu.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Sty 2019, 13:42

No właśnie duży90, mam wrażenie że Ty nie wiesz o czym piszesz..na papierze 325i nic gorsze nie jest od 2,0 tfsi w A4 B7, chyba że mówisz o sofcie ale to nie każdy chce to robić.
Poza tym zobacz na temat podwieszonych, E90 nie odbiega od Volvo S60 czy A4 b7 znacząco.
Ma swoje wady ale to jak każde auto.

Za to Twoje propozycje diesli to totalna głupota, 400 tys km do tego problemy z wtryskami, turbo itd..koszty chorendalne.
Poza tym autor wspominał o Acordzie VIII to po co komu 300 konne auto? Tu ni ma mowy o takich mocach..a już na pewno nie w zajechanych dieslach 15 letnich z 400 tys na placie.

Martwią Cię koszty przy 325i a polecasz 3 litrowe -6 cylindrowe diesle, które obok tych z audi 3,0 tdi to skrabonki bez dna i serwis masakra..myślę że 4,2 V8 Audi nic droższe nie będzie nie wiem czy nie tańsze..
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Sty 2019, 13:53

Tak samo 325i przy np 1.8t to skarbonka bez dna.
Podwieszone nie uwzgledniaja problemow z elektronika ktorej w e90 jest potezna ilosc. Do tego te silniki w e90 maja problemy z poborem oleju i szczelnoscia, czego podwieszone nie uwzgledniaja.
Tfsi maja bonusy i takie b7 ma czesto 210km, do tego turbo, wieszy moment i wczesniej dostepny. To 325i jedzie slabo jak na 218km.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Sty 2019, 14:34

Jest pełno użytkowników beemek i innych tfsi i jeżdżą i nie marudzą tak jak wy. duży90 wyciagasz usterki ze 100 aut z różnymi silnikami i przypisujesz to wszystko do jednego, dopiero zacząłeś karierę na forum a juz trolujesz przy każdej wypowiedzi. Zaczynam podejrzewać ze jesteś mułem internetowym i od strony praktyki masz pojęcie znikome.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16732
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Sty 2019, 14:42

duzy90, 7s do setki przy 218km to słabo według Ciebie? A ile byś chciał, żeby miało??

Tak dla przypomnienia, trochę z katalogów:
E90 325i 218km/250Nm 1505kg - 7.0s / 245 vmax (bez turbo)
A4B7 2.0TFSI 200km/280Nm 1425kg - 7.3s / 241 vmax (z turbo)
IS 250 208km/252Nm 1570kg - 8.1s / 230 vmax (bez turbo)

I jak duzy90 skomentujesz te wyniki? I te A4 B7 z bonusami i turbiną?
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

28 Sty 2019, 15:08

No srednio, bo co to jest 7s do setki. Chyba ze dla Ciebie to duzo bo jezdzisz tylko strupkami co maja po 100km to spoko :happy: :mrgreen:
Mialem kiedys e46 330i i zadnego wrazenia takie auto na mnie nie robi. E90 325i jezdzi gorzej.
W 2.0tfsi chociaz mozna zrobic program za 1000zl i przy 250km takie auto jezdzi calkiem fajnie. W 325i nie zrobisz niczego i oby to auto trzymalo serie to bedzie dobrze. 330i e46 np czesto serii nie trzyma.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Sty 2019, 15:15

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tfsi-2 ... m-stage-2/

Odnosnie bonusow tfsi. Oby ten 325i mial takie 211km.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009