Witam, mam taki problem, otóż Wujek zwrócił się do mnie z prośbą w sprzedaży samochodu zabytkowego jakim jest Jaguar XJ6 s1 rocznik 1972 silnik 4.2L. Samochód kupił 18 lat temu, miał wtedy 39 000 km przebiegu. W grudniu 2000 roku został przerobiony silnik na benzyne bezołowiową, kosztowało go to ok. 12 tys zł. W 2003 roku został odmalowany wraz z wymianą na oryginalne chromowane części. Wszystko jest udokumentowane. Samochód stoi w garażu, co jakiś czas wyjeżdża nim aby silnik działał sprawnie i przypadkiem nie padł. Aktualny przebieg to 62 500 km. Samochód w stanie wręcz idealnym, zadbany garażowany.
Mam zdjęcie przodu samochodu i w środku kokpit
Nie jestem znawcą, a wiem że na forum takich znajdę. Oczywiście nie domagam się dokładnej wyceny, tylko orientacyjnie za ile może takie auto sprzedać.
Jeżeli potrzebne jakieś jeszcze zdjęcia, mogę zrobić.
Wszystko zależy od stanu auta,oryginalności,wiadomo im starszy tym droższy,jeśli jest w takim stanie w jakim powinien być,to sądzę,że ok.40 tyś zł,niestety przeróbka silnika może tylko obniżyć jego cenę.
Szczerze?Gdybym miał takie auto ,nie sprzedałbym go za Chiny.Wiesz dobrze o tym,iż ono będzie drożeć nie tanieć,przed tym autem współczesne bryki mogą tylko paść na kolana,siedziałem w latach 90-tych w tym samochodzie z podobnego roku,poczułem się jak Król świata calego.Gdybym miał takie auto,za 40 tyś bym go nie sprzedał,bo co kupię za te pieniądze?! Gdyby mi ktoś oferował 80 tyś,to bym się zaczął zastanawiać ! To najpiękniejszy Jaguar w historii tej marki,wujek niech się dobrze zastanowi !Lepiej jest go zostawić potomnym w rodzinie,niż sprzedać.
Jeśli auto jest na białych tablicach to sprzedałbym w Niemczech. Tylko jest problem z przeróbka silnika na bezołowiową. Do paliwa dolewa się dodatek który wytraca oktany i spokój. Ja jeżdżę, dolewam i nic nie przerabiam. Pozdrawiam
Taki dodatek to np.Uniben,jest jeszcze Castrol(Real) drogawy, ale bardzo wydajny,taki środek zastępuje ołów związkiem sodowym,który chroni zawory(lepsze smarowanie),tak to prawda,wystarczy tylko coś takiego dolewać ,i niczego nie trzeba przerabiać.
Alfa Romeo 1600 Spider "Duetto", 1966 rok 1600 Spider "Duetto" zadebiutował w 1966 roku, prezentując się w oryginalnym i niekonwencjonalnym wzornictwie - dzieł Pininfarina - który wyraźnie odróżniał się od innych wersji z gamy Giulii, dzięki niskiemu ...
Audi museum mobile - mobilność jutra Audi museum mobile w Ingolstadt przedstawia wizję mobilności jutra. Na wystawie specjalnej "Audi future lab: mobilność ", od 6 grudnia 2012 r. do 17 marca 2013 r., można podziwiać inicjatywy producenta na temat silników ...
Powiem Wam szczerze,to wielki skarb dla kogoś kto kocha samochody,w moim przypadku mógłbym trzymać go w garażu ale z pewnością w piękne niedzielne popołudnia wybierałbym się na przejażdżki Pozdrawiam.
Jak masz problemy finansowe i musisz to sprzedać to sprzedaj. A jak masz z czego żyć to zostaw to auto. Za 20lat będzie może 2 razy więcej warte niż dziś. A zamiast sprzedaży możesz wymienić to auto na inne.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.