Cześć Chciałbym się zapytać jaki jest koszt regeneracji pompy paliwa(diagnoza mechanika wirnik w pompie popsuty) i wtrysków, również chciałbym wiedzieć co trzeba zrobić przy takiej wymianie, to znaczy czy jakieś filtry jeszcze trzeba wymienić ?
Jakby tak robić tak jak trzeba czyli solidnie to koszt jest wielki. Regeneracja wtrysków 300 zł szt. Pompa 800 Czyszczenie zbiornika strzelam 300 No i wiadomo filtry i robocizna strzelam 500
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Znalazłem serwis diesel'a który robi pompę w granicach od 300/400 zł, a wtryski za sztukę 180 zł. Czy jest to możliwe, że za taką cenę zrobić samochód aby działał na dłuższy czas ? Jak myślicie ?
Dzwoniłem i powiedziano mi że pompa w granicy od 550 do 1200 zł i wtryski od 350 do 450 w zależności od tego co jest do regeneracji. Mechanik mi powiedział że dwa wtryski lecą, ale również powiedział że będzie trzeba zregenerować wszystkie 4, czy trzeba to tak zrobić? (jestem w tym zielony)
Nissan Micra ELLE elegancka, energiczna i kochająca miasto Najlepszy partner dla kobiety z miasta - Nissan Micra ELLE. Elegancka, asertywna, energiczna i kochająca miasto. Ten opis pasuje doskonale zarówno do Nissana Micry, jak i do czytelniczek najchętniej kupowanego czasopisma ...
Toyota Yaris 1.5 Hybrid - test spalania Jak przystało na miejskie auto, Toyota Yaris Hybrid nowej generacji okazała się najoszczędniejszym z modeli testowanych przez What Car w kategorii ulicznej eksploatacji, osiągając w mieście wynik 2,94 l/100 km. Zastosowany ...
Jestem w czasie regeneracja pompy i wtryskow i koszta regeneracji wyniesie 3500 zl plus do tego praca mechanika, filtry i czyszczenie ukadu mysle że okolo 1000 zl czyli koszta calkowity to około 4500 tys zł.