Pompa wspomagania

30 Sty 2025, 10:50

Dzień dobry, padła mi pompa wspomagania. Kupiłam nową na numer seryjny się zgadza, ale po założeniu okazuje się, że jest o kilka milimetrów krótsza niż stara. A co za tym idzie po założeniu paska jest on jakby lekko "skoszony" bo jedno z górnych kółek na którym jest ten pasek przez właśnie tę krótszą pompę weszło jakby głębiej i nie jest w osi z drugim kółkiem (mam nadzieję, że po opisie mniej więcej można się chociaż domyśleć o co chodzi :D ) i teraz pytanie czy można tak jeździć czy trzeba szukać nowej pompy czy jest może jakaś jeszcze inna metoda aby tę pompę jakoś bardziej "wyciągnąć"?
Meggi2031
Nowicjusz
 
Posty: 6

31 Sty 2025, 06:02

A może coś źle złożyłeś?
słoniu
Początkujący
 
Posty: 66

31 Sty 2025, 19:06

A może kółko napędu założyłeś odwrotnie? Widziałem już takie akcje.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16735
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Lut 2025, 12:38

Kao napisał(a):może kółko napędu założyłeś odwrotnie
słoniu napisał(a):może coś źle złożyłeś?

Ha, miałem rację
słoniu
Początkujący
 
Posty: 66
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie
    W designie zewnętrznym Nowej Dacii Duster pojawiają się zmiany podkreślające jej terenowy charakter. Zmienia się również wnętrze, w którym zobaczymy nową deskę rozdzielczą, nowe tapicerki, nowy zespół ...