Ponowne masło pod korkiem oleju po wymianie uszczelki

02 Lut 2023, 16:00

Spoko. Popatrzę. Z termostatem wszystko wydaje sie ok. Jest tak jak na starym którego wymieniłem tylko dlatego bo podciekał. Auto sie szybko dogrzewa i trzyma temperaturę. Troche się wkurzam ,bo nie chce mi sie po pol roku ściągać glowicy ktorej sam nie naprawię... Sam sobie to zdejmę i założę ale znowu koszty. Glowica,uszczelka,szpilki,plukanka ,plyn,olej i sie robi moneta...a auto stare takie wokół chaty i do dojazdow do biura
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5806
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

02 Lut 2023, 16:22

Ja bym na razie z tym nic nie robił, a nawet z ciekawości udał się w dłuższą drogę tak ze 100km i zobaczył co będzie pod korkiem po takim przelocie porównując z tym co było przed.

Tylko raczej starałbym się unikać niskich obrotów i trzymał takie w granicach 3tyś.

Pamiętaj, że u Ciebie nie ma na razie żadnych oznak wskazujących bezpośrednio na problem z uszczelką. Wyeliminowałeś aktualnie to co mogłeś sam sprawdzić i nic nie potwierdziło przypuszczeń uszkodzonej uszczelki.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10181
Zdjęcia: 35

02 Lut 2023, 17:11

To nie wygląda na zmieszany olej z płynem chłodniczym,raczej na skondensowaną wodę,brat miał przeciek oleju z chłodniczki do ukł.chł,majonez był ciemno brunatno brązowy,tutaj jest biały.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8610
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Daltonista na drodze - czerwony, żółty i zielony
    Prawidłowa interpretacja kolorów w pewnych okolicznościach drogowych bywa kluczowa dla zachowania bezpieczeństwa. Zdarza się to głównie, gdy zasady na drodze wyznacza sygnalizacja świetlna. Jak radzi sobie w ...