07 Gru 2010, 20:04
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem fiata uno 1.0 1993(na gaźniku).
Dostałem go od chrzesnego ,i uprzedził mnie co jest i jak on działa.
Było zepsute ogrzewanie ,wziałem się do naprawy i jakoś sobie poradziłem(lecz teraz nie zamykaja mi sie kratki w srodkowej konsoli ,te od zimnego powietrza,czy da sie naprawić to pokretło ?prawdopodobnie ono sie urwało da sie je wymienic bez rozkrecania calej konsoli?. ogrzewanie wnetrza w zimie i jednoczesnie dmuchanie zimnym daje ten sam efekt co wczesniej czyli para na szybach.
Równiez dowiedziałem się od poprzedniego własciciela ze samochod jak ma zimny silnik ,lub cieply ,ma nierowne obroty,wiec jest zrobiony przez mechanika tak że podkrecił obroty na gaźniku tak zeby to jakos jeździło(wujek nie chcial w niego ładowac kasy bo i tak miał 2 samochód) ,ale chodzi o niskie obroty ,ze na niskich go dusi i gasnie,i tak przestudiowałem internet i wiele osób w róznych postach radzi ,albo wymiane silniczka krokowego ,albo modułu zapłonowego ,albo siłownika pneumatyczno cos tam,na aparacie zapłonowym(chyba ufo na to mówia ,bo to taki mały tależ wygladający jak talerz ufo).
tylko teraz chciałbym sie tym zając ,a nie chciał bym kupowac na darmo części ,bo jestem w młodym wieku i sam jeszcze nie zarabiam a z oszczedzonych pieniedzy chciałbym zeby mi cos pieniedzy zostalo na paliwo, gdyż bede zmuszony do zakupienia opon bo tylko letnie mam a to jest juz koszt.
I chciałbym się upewnic co bardziej byście polecili wymienic,co moze miec wiecej wspólnego z wolnymi obrotami.