Porównanie v12 z lpg

06 Maj 2011, 13:05

bmw E38 V12 5.4 + lpg kontra Audi a8 w12 6.0 + lpg kontra mercedes benz w140 6.0 + lpg
któy jest najlepszy z tej trójki. W dzisiejszych czasach spalanie gazu nie rujnuje kieszeni
traker007
Początkujący
 
Posty: 100
Miejscowość: poznan

06 Maj 2011, 13:23

Audi ci na pewno nie da takiej frajdy z jakzdy jak Merc czy BMW(RWD), kazda V12 czy W12 bedzie miala koszmarne koszty eksploatacji/serwisu.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

06 Maj 2011, 19:31

ja uwazam ze zalezy gdzie sie pójdzie bo jak sie ma zaufanego lekarza(mechanika) który ma duze pojecie o takich samochodach i silnikiach to tak drogo nie jest. W dzisiejszych czasach gdzie kręci się liczniki do najmniejszych przebiegów to takie silniki są nieruszane gdyż rzadko trafiają do komisu bo prawie nikt ich nie kupi bo sie boi kosztów. Mam znajomych co prowadza komis i mówią ze v12 sa głównie kupowane od prywatnych ludzi.
Natomiast oni chcieli kiedys kupic v8 od prywatnego z przebiegiem 100 tys za ok.60 tys zl sprowadzony ze szwajcarii a ostatecznie kupili alhambrę 1.9tdi 130km highline z przekręconym licznikiem(po kupnie to wyszło bo był błąd komputera) tez za 60 tys to rok 2006 a v12 z 2000 i jak sie ich dzis zapytalem to z cala swiadomoscia chcieli by kupic tamta v12 i zalozyc lpg. Koszta sa na równym poziomie
traker007
Początkujący
 
Posty: 100
Miejscowość: poznan

07 Maj 2011, 09:20

No takie autka to nawet mysle ze by znalazl 8-10 letnie od 1-szego wlasciciela bez wiekszego problemu, bo nikt nie placi za samochod 600k zl, czy tam 150k euro, zeby po 2-3 latach sprzedac. Zwykle tez nikt takiego samochodu nie kupuje zeby duzy przebieg robic, tylko po prostu bo chce miec V12, ktore od V8 czesto prawie sie nie rozni osiagami, tylko cena i spalaniem. Co nie zmienia faktu, ze tez sie mozna przejechac, a w przypadku takiego auta bedzie to bardzo bolense, czesci drogie, sprzedac potem taki samochod w Polsce to prawie ze z cudem graniczy.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

07 Maj 2011, 17:28

Oj niekoniecznie. Znam faceta co 2-3 lata kupuje nowego Merca S z dużym motorem a jego synalek np niedawno kupił CL w wersji AMG za 600 tys i pojeździ nim pewnie ze 3 latka. Jak kogos stac to że wydał tyle na auto nie znaczy że nim bedzzie tak długo jeździł, a auto zazwyczaj zostawia w rozliczeniu i bierze nowe i tyle.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

07 Maj 2011, 19:17

No dokładnie, często tak robią osoby które zawsze chcą być na bieżąco z nowymi modelami aut.
Co do gazowania v12 to jest chory pomysł. v12 kupuje sie dla prestiżu, a gdzie tu prestiż z gazem...
Kiedyś słyszałem takie zdanie że niektórych spraw bez Mercedesa 600 nie załatwisz:)
Pawelcode
Początkujący
 
Posty: 103
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi AI remote parking pilot - garage pilot
    Funkcja automatycznego parkowania Audi AI remote parking pilot oraz funkcja automatycznego wjazdu do garażu Audi AI remote garage pilot znacznie ułatwiają parkowanie. Systemy samoczynnie wprowadzają pojazd na równoległe ...

07 Maj 2011, 22:13

Pawelcode napisał(a):No dokładnie, często tak robią osoby które zawsze chcą być na bieżąco z nowymi modelami aut.
Co do gazowania v12 to jest chory pomysł. v12 kupuje sie dla prestiżu, a gdzie tu prestiż z gazem...
Kiedyś słyszałem takie zdanie że niektórych spraw bez Mercedesa 600 nie załatwisz:)
-----Nie to nie tak,im większa pojemność silnika i jego żerność,tym większy sens montowania instalki LPG,oczywiście,że w takim stanie jak MB V12 600 ,innego Mercedesa nie kupi,oglądałem na OTOMOTO takie egzemplarze za śmieszne pieniądze,że z fabryki schodzą z taśm bardziej styrane :mrgreen: Wcale nie przesadzam :!: Pamiętam jednego od Fana MB V12 CL 600,auto było IGIEŁKĄ ze śmiesznym przebiegiem(coś ok 150 tyś km),ceny już nie pamiętam,coś ok.20 tyś zł,ach ,wersja BRABUS z felami kosztowniejszymi od niejednego nowego auta :mrgreen: (aluminium polerowane BRABUS).
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Maj 2011, 22:41

no bo utrzymanie takiego auta kosztuje majątek i dlatego lepiej jest sprzedać za małe pieniądze ale nic w nim więcej nie robić. np. 850 same amortyzatory do niej kosztują jakieś 25tys... a auto 20-40tys hee. więc chyba łatwo zrozumieć niskie przebiegi takich aut:)

Każde auto przerobione na gaz daje oszczędności tylko do niektórych to po prostu nie wypada.
Pawelcode
Początkujący
 
Posty: 103
Miejscowość: Warszawa