Poszukuję auta do 7-8 tysięcy. Minimum 150 koni

18 Mar 2013, 18:09

Twój opis jest enigmatyczny ale o ile zrozumiałem masz etke 325 więc chodzą słuchy że mozna ją zrobić na 200KM.
Ogólnie zacznij od budy, zawiasu, hebli. Jak nie będziesz miał dość to pomyślisz o silniku.
Zwiekszenie mocy w N/A jest mega mozolne, oczywiście możesz pocieszać się że eta jest zdławiona itd... ale musisz i tak przejśc całą ścieżkę zdrowia czyli graty z całej parafii różnych e30 + elektryka, wtryski, wałki ECU strojenie. Końcowy efekt niby fajny tylko w porównaniu do nakładów pracy i kasy usiąść i płakać.
Po prostu jest to robienie czegoś dla samej zasady zrobienia.
Znam wiele osób co próbowała sił z tunningowaniem starych aut i zazwyczaj kończyło się porażką.

Skup sie na oryginale i tyle.

P.S

Na strojenie auta z ECU można spokojnie wydać cały Twój budżet zakupu samochodu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11070
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Mar 2013, 11:52

Skup sie na oryginale i tyle.



Święte słowa. Podkład jest dobry,chociaż to jutro oceni mechanik ;) modlę się żeby nie okazało się że to padaka ;/ Na dzieńdobry idzie 2000 w doprowadzenie do życia skrzyni lub dwumasy. To się okaże co boli. Potem świece,przewody etc. Kilka zaprawek + jak starczy kasy to obszycie foteli. I w takim stanie będę się nią bujał narazie. Zawieszenie jest sportowe,ale kolejnym etapem będzie jego przegląd i doinwestowanie. Wtedy powinienem mieć już bazę pod auto. I wtedy zacznę myśleć o modyfikacjach. To ma być samochód do jazdy codziennej więc podstawowe sprawy są priorytetem na już.
Wiesz z reguły na samochodach się traci ;) Ale wydaje mi się że za 4 czy 5 lat jeśli nie spotka jej jakieś nieszczęscie ten samochód będzie wart więcej niż dziś.
dawide
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Toruń

19 Mar 2013, 20:36

dawide napisał(a): Ale wydaje mi się że za 4 czy 5 lat jeśli nie spotka jej jakieś nieszczęscie ten samochód będzie wart więcej niż dziś.

Dla kolekcjonera będzie przedstawiać wartość tylko w oryginale. Dłubanie z mocą będzie porazką finansową biorąc pod uwage wkład i późniejszą odsprzedaż.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11070
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...